يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب : 63325
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام ذوالنور مطرح کرد

تبدیل استان قم به هاب گردشگری مذهبی

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان قم را می‌توانیم با تقویت زیرساخت‌ها به هاب گردشگری مذهبی تبدیل کنیم.
تبدیل استان قم به هاب گردشگری مذهبی
تبدیل استان قم به هاب گردشگری مذهبی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور شنبه شب در شورای معادن استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اولویت استان قم اظهار کرد: اولویت این استان باید محیط زیست و منابع طبیعی باشد، توسعه معادن می‌تواند که محیط زیست را تخریب کند.
وی ادامه داد: جاذبه‌های گردشگری استان قم را باید با حفظ محیط زیست فعال کنیم و این استان را می‌توانیم با تقویت زیرساخت‌ها به هاب گردشگری مذهبی تبدیل کنیم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: استان یزد توانسته است بخشی از بافت تاریخی خود را در یونسکو ثبت کند و این مساله موجب حضور گردشگران در این استان شده است، لذا با حفظ جذب سرمایه گذاران و تولید ثروت باید منابع طبیعی و محیط زیست و ریه‌های تنفسی مردم را در استان قم در اولویت نخست قرار دارد.
ذوالنور، تمکین از قانون را مهم دانست و تصریح کرد: دو نفر از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از استان قم هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که به دنبال دست اندازی به ثروت‌های طبیعی هستند، به دنبال هجوم به نهادهایی همچون محیط زیست و منابع طبیعی خواهند بود و باید از این نهادها حمایت کرد.
انتهای پیام
https://qomnews.ir/vdciwpaq.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما