يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 63346
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول امور مجامع هیأت‌هاي ورزشي قم خبر داد

8 هیأت ورزشي قم در انتظار رئيس جديد

قم نيوز : مسوول امور مجامع هیأت‌هاي ورزشي اداره كل ورزش و جوانان استان قم از برگزاري مجمع انتخابات براي تعيين رئيس جديد هشت هیأت ورزشي قم در سال جاري خبر داد.
8 هیأت ورزشي قم در انتظار رئيس جديد
8 هیأت ورزشي قم در انتظار رئيس جديد
به گزارش قم نیوز محمد علی‌مردانی امروز اظهار کرد: رئیس جدید هیأت ورزش‌های رزمی قم با برگزاری مجمع انتخابات در حضور رئیس فدراسیون رزمی کشورمان، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و اعضای مجمع انتخابات این هیأت‌‌ ورزشی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ثبت‌نام از کاندیداهای علاقمند به شرکت در انتخابات هیأت ورزش‌های رزمی استان قم را بر اساس قوانین به مدت یک هفته کاری با فراخوان در روزنامه‌های کثیرالانتشار انجام داده است.

مسوول امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های رزمی قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شود.

وی یاد آور شد: به دنبال استعفا رئیس پیشین هیأت ورزش‌های رزمی یعنی جواد محمدزاده، ثبت‌نام از کاندیداهای علاقمند به حضور در انتخابات این هیأت ورزشی پیش از پایان دوره چهار ساله ریاست هیأت انجام گرفت و ان‌شاءالله رئیس جدید خود را در روز هفدهم اردیبهشت خواهد شناخت.

محمدزاده خاطرنشان کرد: جواد محمدزاده به دلیل ثبت‌نام در انتخابات هیأت ووشو استان قم و پیروزی در این انتخابات، مجبور به استعفا از مسوولیت ریاست خود در هیأت ورزش‌های رزمی قم شد و از اسفند ماه سال گذشته تا کنون، این هیأت ورزشی به سرپرستی علی یزدی اداره می‌شود.

وی در پایان به برنامه‌ریزی این اداره کل برای برگزاری انتخابات چند هیأت ورزشی دیگر در سال جاری اشاره و اظهار کرد: هیأت‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء، ورزش‌های همگانی، بدن‌سازی و پرورش‌اندام، تیراندازی با کمان، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، والیبال و وزنه‌برداری در سال جاری انتخابات رئیس جدید خود را پیش‌رو دارند و بدین‌ترتیب هشت هیات ورزشی ما امسال رئیس جدید خود را خواهند شناخت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb0fb0.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما