يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : 63349
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم مطرح کرد

درخواست مردم برای برخورد با واحدهای آلاینده منطقه سلفچگان

قم نيوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: درخواست‌های مردمی برای برخورد با واحدهای تولیدی آلاینده در منطقه سلفچگان زیاد است.
درخواست مردم برای برخورد با واحدهای آلاینده منطقه سلفچگان/انگیزه ای برای تعطیل کردن واحدهای تولیدی نداریم
درخواست مردم برای برخورد با واحدهای آلاینده منطقه سلفچگان/انگیزه ای برای تعطیل کردن واحدهای تولیدی نداریم
به گزارش قم نیوز تورج همتی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت زیست محیطی منطقه سلفچگان اظهار کرد: این منطقه یکی از مناطق ویژه استان قم است که بارگذاری‌های متعدد صنعتی در سال‌های گذشته در آن صورت گرفته است و به این دلیل مردم منطقه سلفچگان مشکلات فراوانی دارند.

وی ادامه داد: صنایع موجود در منطقه سلفچگان باید تجهیزات و خط تولید خود را مدرن کنند تا بتوانند به استانداردهای لازم برسند و مانع از ایجاد آلایندگی بشوند، هم اکنون شاهد آلایندگی در زمینه سرب از سوی برخی از واحدهای تولیدی در منطقه سلفچگان هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم افزود: تنها راه برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی آلاینده در منطقه سلفچگان، اصلاح سیستم است، این اداره کل انگیزه ای برای تعطیل کردن واحدهای تولیدی این منطقه ندارد، درخواست‌های مردمی برای برخورد با واحدهای تولیدی آلاینده در منطقه سلفچگان زیاد است.

مهدی آهنین پنجه در ادامه این جلسه با اشاره به طلب شرکت توزیع برق استان قم اظهار کرد: هم اکنون 80 میلیارد تومان از مشترکین در بخش‌های مختلف طلبکار هستیم، البته سعی می‌کنیم که با تولید کنندگان کنار بیاییم.

مدیرکل شرکت توزیع برق استان قم در پایان خاطرنشان کرد: با وجود بدهی های برق شرکت‌های تولیدی در استان قم، برق این شرکت‌ها را قطع نکردیم، این در حالی است که شرکت توزیع برق استان مشکلات مالی زیادی دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceox8p.jh8xei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما