دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 63384
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله نوری همدانی: دولت ايران براي پيدا شدن امام موسي صدر تلاش كند

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: دولت ایران باید همت کند تا امام موسي صدر پیدا شوند و اميدواريم شرایطی فراهم شود تا بيشتر از وجود اين عالم بزگوار بهره‌مند شويم.
دولت ايران براي پيدا شدن امام موسي صدر تلاش كند
دولت ايران براي پيدا شدن امام موسي صدر تلاش كند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار دختر امام موسی صدر با اشاره به انتشار آثاری از آیت‌الله موسی صدر اظهار کرد: این آثار سبب ماندگاری نام و یاد ایشان می‌شود که خاندان بزرگ تاریخی هستند که چند قرن عزت و عظمت این خاندان محفوظ است و باید این خاندان با عزت و عظمت در نظرگرفته شود و افرادی تربیت شوند تا در این مسیر گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: باید مرکز خدماتی باشد تا نام ایشان را زنده نگاه دارد و آثار دینی و پاسخ به سؤالات در این مرکز انجام شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دولت ایران باید همت کند تا ایشان پیدا شوند و امیدواریم این امر روی دهد گفت: در سفری که به لبنان داشتیم در تمام جلسات نام آیت‌الله موسی صدر ذکر می‌شد. این عالم بزرگوار نام نیک، خدمات و اخلاق حسنه در بین علما و مردم به یادگار گذاشته است.

وی عنوان کرد: وجود مرکزی به نام آیت‌الله موسی صدر در لبنان بسیار اقدام پسندیده‌ای است تا آثار، کتاب‌ها و خدمات ایشان ترویج شود و یاد این عالم زنده نگه داشته شود.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: شخصیت و فکر آیت‌الله موسی صدر اثرگذار بود بنابراین می‌خواهیم بازگردند تا بیشتر از وجود ایشان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdos09.yt0sj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما