سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 63418
منبع : خبرگزاری تسنیم

دستگاه‌های استان با وحدت و همدلی آماده برگزاری جشن نیمه شعبان هستند

قم نيوز : معاون امور زائرین استانداری قم با بیان اینکه مرخصی مدیران در ایام نیمه شعبان لغو شده است،گفت: نسبت به سال قبل اقدامات بسیار بهتری برای برگزاری جشن نیمه شعبان انجام شده است و هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها بسیار بهتر شده است.
دستگاه‌های استان با وحدت و همدلی آماده برگزاری جشن نیمه شعبان هستند
دستگاه‌های استان با وحدت و همدلی آماده برگزاری جشن نیمه شعبان هستند
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات ویژه نیمه شعبان که در ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های استان در کنار یکدیگر معنا پیدا می‌کنند و همه باید همکاری داشته باشند و به صورت مجزا فعالیت ثمره ای ندارد.

وی افزود: نیمه شعبان یک جشن جهانی و موضوع بسیار مهمی است و نیازمند حرکت جدی و فعالیت همه جانبه هستیم تا این جشن عظیم به خوبی برگزار شود.

معاون امور زائرین استانداری قم گفت: نسبت به سال قبل اقدامات بسیار بهتری برای برگزاری جشن نیمه شعبان انجام شده است و هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها بسیار بهتر شده است.

عالی پور ادامه داد: مرخصی مدیران در این ایام لغو شده است و ادارات استان باید آمادگی لازم برای میزبانی از زائرین را داشته باشند.

معاون استاندار قم گفت: برای برنامه‌های مختلف در ایام سال بایستی 5 تلویزیون شهری در نظر گرفته شود، نیمه شعبان یک حرکت جمعی است و همه باید در کنار هم و با هدف رضایت زائرین کار کنیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcbwab0.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما