سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 63449
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار قم:

تفاوت قیمت‌های عرضه یک محصول در استان قابل قبول نیست

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری با اشاره به موضوع گران فروشی گفت: باید گزارش‌های ارائه شده را دستگاه‌های مسوول رسیدگی کنند ، به طور مثال تفاوت قیمت‌ها در حوزه مرغ با این وجود که تمام فعالیت در استان انجام می‌شود، مورد پذیرش نیست.
تفاوت قیمت‌های عرضه یک محصول در استان قابل قبول نیست
تفاوت قیمت‌های عرضه یک محصول در استان قابل قبول نیست
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه تنظیم بازار شب عید یک کار جمعی بوده است، اظهار کرد: هر کجا تفکر بخشی و صنفی نداشته باشیم، باهمدلی و همراهی می‌توانیم به شکل مطلوبی عمل کنیم، بطوری که مسئولین در سفر به استان قم رضایت داشتند ، و خواستار آن هستیم که این رویه را در ماه مبارک رمضان نیز داشته باشید.

غضنفری با اشاره به موضوع گران فروشی گفت: باید گزارش‌های ارائه شده را دستگاه‌های مسئول رسیدگی کنند، به طور مثال تفاوت قیمت‌ها در حوزه مرغ با این وجود که تمام فعالیت در استان انجام می‌شود، غیرقابل پذیرش است ، این تفاوت قیمت‌ها در قسمت‌های مختلف یعنی اینکه نظارت بر امور به درستی انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به موضوع بازارهای روز که در شرایط نامطلوبی برپا می‌شوند اظهار کرد: اگر تأمل کنیم ، واقعاً این عمل فاجعه است ، جالب این است که ما مسئولین این اوضاع را می‌بینیم ولی اقدامی نمی‌کنیم ،باید این تفکر را که شخصی عضو یک کارگروه خاصی نیست پس مسئولیتی در این رابطه ندارد از بین برد.

معاون هماهنگی تمور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به موضوع بهداشت ادامه داد: حوزه علوم پزشکی باید بیشتر در این زمینه ورود کند ، زیرا ما مسئولین در خصوص بهداشت مردم از جمله بهداشت تغذیه وظیفه داریم.

غضنفری با بیان اینکه باید بین سه دستگاه تعزیرات ، جهاد کشاورزی و اصناف باید هماهنگی بوجود آید، گفت:باید این دستگاه‌ها در زمینه افزایش قیمت‌ها ، بررسی کنند که دلیل این افزایش قیمت چیست و از آن‌ها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: شاید مردم دیگر نا امید شده باشند، چون در این حوزه اقدام خاصی ندیده‌اند، پس دلیل نبود شکایت ، به منزله نبود مشکل نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به طرح ضیافت اظهار کرد: در نمایشگاه ماه مبارک رمضان باید اقلام پر مصرف در این ماه ارائه شود، نباید به عرضه محصولات کم بهره در این ماه پرداخت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1jdv.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما