پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 63488
منبع : خبرگزاری فارس
در گروه نخست فوتسال باشگاه‌هاي كشور

فوتساليست‌هاي الماس شهر قم از بيمه 3 امتياز گرفتند

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم الماس شهر قم در نخستين گام از دوره جديد مسابقات ليگ فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر نماينده اردبيل به برتري دست يافتند.
فوتساليست‌هاي الماس شهر قم از بيمه 3 امتياز گرفتند
فوتساليست‌هاي الماس شهر قم از بيمه 3 امتياز گرفتند
به گزارش قم نیوز  شرایطی که تیم‌های فوتسال آرش و الماس شهر نماینده قم در فصل 1397 رقابت‌های باشگاهی کشور هستند، تیم الماس شهر قم در گام نخست خود برابر تیم فوتسال بیمه آسیا پیله‌سوار در یک دیدار نزدیک و حساس به برتری رسید.

این در حالی است که با قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید لیگ مناطق فوتسال کشور، تیم فوتسال الماس شهر قم در گروه نخست مرحله مقدماتی جای گرفته و برای نمایش قدرت فوتسال قم متشکل از بازیکنان مستعد بومی برابر رقبای خود به میدان رفته تا مجوز صعود به دسته بالاتر را کسب کند.

بازی‌های تیم فوتسال الماس شهر قم در شهر رشت برگزار می‌شود و این تیم با هدایت محسن شنوفی بازیکن سابق تیم ملی دانشجویان ایران و عضو سابق تیم‌های ارم‌کیش قم، ماهان‌تندیس قم و شهرداری ساوه در جدال با تیم بیمه آسیا پیله‌سوار اردبیل در گام نخست به برتری چهار بر سه دست پیدا کرد، دیداری که در آن ابوالفضل رضائیان دو گل، حسین محمدی و سیدمحمد موسوی برای نماینده قم گلزنی کردند.

حریفان تیم فوتسال الماس شهر قم در گروه نخست مرحله مقدماتی این رقابت‌ها تیم‌های دخانیات رشت، بیمه آسیا پیله‌سوار، همای سپهر زیبا دشت، وکلای دادگستری گلستان، صرافی مدینه بندر ترکمن، امید گلستان، هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، هیأت فوتبال تهران و شهرستان شوط آذربایجان‌غربی به شمار می‌روند.

تیم الماس شهر در حالی راهی این رقابت‌ها شده که استان قم امسال دو تیم در لیگ‌های برتر و دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور دارد و علاقمندان به این رشته جذاب توپی در لیگ برتر پیگیر نتایج تیم آتلیه‌طهران قم و در لیگ دسته اول در انتظار تیم هیأت فوتبال قم هستند.

تیم فوتسال الماس شهر قم در این رقابت‌ها با ترکیب محمد کریمی، محمد بادیران، محسن رحیمی، محسن پورابراهیم، حسین محمدی، حسین مردانی، محمد کاظمی، مجید نعمت‌زاده، ابوالفضل رضائیان، حسن روشن، محمد سعادتمند، کاظم مردانی، سیدمحمد موسوی، حسین فتحی و محمدصادق جروند به میدان رفته است.

این در شرایطی است که محمد شریفی مدیرعامل تیم فوتسال الماس شهر قم در این رقابت‌ها است و سعید برقعی به عنوان سرپرست، محسن شنوفی به عنوان سرمربی، محمدحسین شریفی به عنوان مربی، حمدیرضا قرنلی به عنوان مدیر فنی و احسان قراباغی به عنوان پزشک اعضای کادر این تیم هستند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdciv5aq.t1apv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما