پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 63516
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل ارتباطات و بین الملل شهرداری قم خبر داد

توزیع 50 هزار نقشه شهر قم و مسجد مقدس جمکران در بین زائرین نیمه شعبان

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و بین الملل شهرداری قم گفت: 50 هزار نقشه شهر قم و مسجد مقدس جمکران و پارکینگ‌های پیرامون این مسجد را چاپ و بین زائرین توزیع شد.
توزیع 50 هزار نقشه شهر قم و مسجد مقدس جمکران در بین زائرین نیمه شعبان
توزیع 50 هزار نقشه شهر قم و مسجد مقدس جمکران در بین زائرین نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز حمید رضا عابدی خرسند با اشاره به عملکرد تبلیغاتی شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری در ایام نیمه شعبان اقدام به طراحی، چاپ و نصب بنر با موضوع میلاد امام زمان(عج) با همکاری مسجد مقدس جمکران و با محوریت پویش مردمی «قدمی بر داریم» نموده است.

وی ادامه داد: 3000 متر بنر در سطح شهر قم در قالب بنرهای عرشه پل، بنرهای پرتابلی و سازه‌های استرابورد توسط شهرداری قم چاپ و نصب شد.
مدیرکل ارتباطات و بین الملل شهرداری قم افزود: شهرداری در ایام نیمه شعبان اقدام به صدور مجوز و نصب بنرهای تبلیغات شهری برای هیإت‌های مذهبی و موکب‌هایی که درخواست داشتند، کرد.
عابدی خرسند با اشاره به همکاری شهرداری قم با موکب‌ها در نیمه شعبان اظهار کرد: با تعدادی از موکب‌های مستقر در بلوار پیامبر اعظم(ص) در زمینه چاپ و نصب بنر و امور فرهنگی همکاری داشتیم، همچنین شهرداری با ستاد مردمی جشن‌های نیمه شعبان هم در راستای تبلیغات شهری همکاری کرد.
وی ادامه داد: 50 هزار نقشه شهر قم و مسجد مقدس جمکران و پارکینگ‌های پیرامون این مسجد را چاپ و بین زائرین توزیع شد، همچنین توزیع 100 هزار کارت پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران بین زائرین هم یکی دیگر از اقدامات شهرداری قم در نیمه شعبان بود.
مدیرکل ارتباطات و بین الملل شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند و سازمان آتش نشانی نیز در ایام نیمه شعبان بروشورهایی را در زمینه جمع آوری زباله و مسائل ایمنی در بین زائرین مسجد مقدس جمکران توزیع کردند، همچنین در این مدت بسته‌های فرهنگی بین کاروان‌های زائرین در این مسجد پخش شد.
 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaimni.49ne615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما