جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 63536
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت دووميداني استان قم خبر داد

قم آماده دومين قهرماني متوالي دووميداني پسران ايران

قم نيوز : دبير هیأت دووميداني استان قم گفت: دووميداني قم در مسابقات قهرماني نوجوانان كشور در انديشه دومين قهرماني متوالي دووميداني كشور در سال 1397 است.
قم آماده دومين قهرماني متوالي دووميداني پسران ايران
قم آماده دومين قهرماني متوالي دووميداني پسران ايران
به گزارش قم نیوز محمدرضا اسحاقی امروز  اظهار کرد: بعد از درخشش دوومیدانی‌کاران قم در مسابقات لیگ طلایی و پیکارهای قهرمانی پسران جوان ایران که با کسب یک طلا از لیگ طلایی و هشت مدال طلا، نقره و برنز از رقابت‌های جوانان همراه بود، اکنون یک اعزام دیگر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: رضا ملک‌‌پور با عملکردی بسیار خوب و موفق توانست مدال طلای پیکارهای لیگ طلایی را نصیب دوومیدانی قم کند، ضمن اینکه با درخشش جوانان قم، دو مدال طلا، پنج نقره و یک برنز مقام نخست و عنوان قهرمانی مسابقات پسران جوان ایران به قم اختصاص یافت.

دبیر هیأت دوومیدانی استان قم با بیان اینکه هشت تن از پسران مستعد و آینده‌دار دوومیدانی قم در ترکیب تیم منتخب هیأت به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان پسر کشور اعزام شده‌اند، افزود: اکثر نفرات ما آنهایی هستند که در مسابقات جوانان ایران افتخار آفرینی کردند و اکنون آماده درخشش در رده سنی نوجوانان دوومیدانی ایران هستند.

وی اضافه کرد: تیم دوومیدانی نوجوانان پسر هیأت قم از امروز در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور به میزبانی هیات دوومیدانی استان کردستان در شهر سنندج با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت، در حالی که این رقابت‌ها نیز جنبه انتخابی تیم ملی برای مسابقات برون‌مرزی سال جاری را دارد.

اسحاقی با اشاره به نفرات اعزامی هیأت قم به این پیکارها، افزود: علی قاسم‌بابایی به همراه محمدباقر محمدی در رشته‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ متر سرعت، مهدی حاجیلو در کنار امیر مقدّمی در مواد 400 و ۸۰۰ متر و رشته رله امدادی و سیدعلی حسینی در رشته پرش با نیزه به میدان می‌روند.

وی یاد آور شد: همچنین علی‌محمد علی‌زابلی در رشته‌های پرش با نیزه و پرش طول، سیدعلی هاشمی در مواد پرتاب وزنه و پرتاب چکش و محمدرضا خالصی در مواد پرش طول و رله امدادی دیگر نماینده‌های قم در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان پسر کشور هستند که به مربیگری و سرپرستی محمدرضا باقری برای کسب مدال تلاش می‌کنند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccepqe.2bq118laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما