شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 63563
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

پاراتكواندوكار قم در آستانه سفر به پيكارهاي آسيايي 2018

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از آمادگي پاراتكواندوكار قم براي همراهي تيم ملي كشورمان در مسابقات قهرماني آسيا خبر داد.
پاراتكواندوكار قم در آستانه سفر به پيكارهاي آسيايي 2018
پاراتكواندوكار قم در آستانه سفر به پيكارهاي آسيايي 2018

رئيس هیأت جانبازان و معلولين استان قم خبر داد
پاراتكواندوكار قم در آستانه سفر به پيكارهاي آسيايي 2018
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از آمادگي پاراتكواندوكار قم براي همراهي تيم ملي كشورمان در مسابقات قهرماني آسيا خبر داد.

به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: محمدرضا شعبانی تنها نماینده قم در اردوی آماده‌سازی تیم ملی اعزامی پاراتکواندو کشورمان به پیکارهای 2018 قهرمانی آسیا است، ورزشکاری که یک بار تجربه حضور در مسابقات آسیایی را دارد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کادر فنی تیم ملی پاراتکواندو، اردوی آماده‌سازی این تیم برای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا از نیمه دوم فروردین‌ماه آغاز شده و این تیم بعد از یک سفر برون‌مرزی به مقصد رقابت‌های آزاد قهرمانی آفریقا همچنان در اردو به سر می‌برد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با بیان اینکه تیم ملی روزهای پایانی اردیبهشت ماه به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود، اضافه کرد: این تیم را پیام خانلرخانی مربی مطرح تکواندو کشورمان هدایت می‌کند و مقصد ملی‌پوشان برای رویارویی با رقبای آسیایی، کشور ویتنام است.

وی افزود: محمدرضا شعبانی در حالی تمرینات خود را در اردوی آماده‌سازی تیم ملی پیگیری می‌کند که اوایل فروردین‌ماه امسال یکی از نفرات اعزامی تیم کشورمان به رقابت‌های قهرمانی آفریقا در کشور مراکش بود و در این پیکارها موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره شد.

پیروزمنش ابراز کرد: ملی‌پوشان بعد از بازگشت از رقابت‌های آزاد آفریقا با تصمیم کادر فنی تیم ملی استراحت کوتاهی انجام دادند و تمرینات خود را برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا پیگیری کردند، در حالی که در اردوی فعلی تیم ملی در کنار ملی‌پوشان قبلی، چند پاراتکواندوکار جدید از بین برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه در مجموع این اردو با حضور ۱۰ پاراتکواندوکار در جریان است، اضافه کرد: ایران با هدف دفاع از عنوان قهرمانی خود به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رود، در حالی که این رقابت‌ها برای کشورهای آسیایی دارای امتیاز 40 و برای سایر کشورها 20 امتیاز ورودی پارالمپیک 2020 است، زیرا پارالمپیک آینده در توکیو ژاپن، نخستین حضور رسمی پارتکواندو به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1pqe.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما