يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۰
کد مطلب : 63585
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد

آغاز بکار کیوسک‌های عرضه یخ بهداشتی در شهر قم

قم نيوز : مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به شرايط واگذاري کیوسک‌های عرضه يخ از نیمه دوم ماه جاری، گفت: امسال واگذاري کیوسک‌های عرضه يخ بهداشتی به صورت مزايده حضوري انجام خواهد شد.
آغاز بکار کیوسک‌های عرضه یخ بهداشتی در شهر قم
آغاز بکار کیوسک‌های عرضه یخ بهداشتی در شهر قم
به گزارش قم نیوز در روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری گفت: باتوجه به فرارسیدن فصل گرما و به منظور تأمین نیاز مسافران و شهروندان، این سازمان با همکاری معاونت خدمات شهری و مناطق هشتگانه اقدام به جانمایی 26  کیوسک فروش یخ بهداشتی کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این مراکز فصلی و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت، گفت: این فروشندگی‌ها بیشتر در مبادی ورودی و خروجی شهر و برای راحتی و دسترسی مسافران و زائران دایر شده است.

مظفری اظهار داشت: با تمهیدات در نظر گرفته شده؛ بازرسان سازمان به طور مستمر از این مراکز بازدید می‌کنند تا بر عرضه صحیح یخ‌های بسته بندی و همچنین قیمت اجناس عرضه شده نظارت کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی و یا کم فروشی از سوی فروشنده و یا توزیع کننده، مراتب را به عوامل نظارتی و یا به شماره تلفن ۱۲۴ و همچنین سامانه ارتباط مردمی  ۱۳۷ شهرداری قم اطلاع دهند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcgnn93.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما