سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 63705
منبع : خبرگزاری تسنیم

دو بوکسور قمی صاحب نشان طلا مسابقات انتخابی تیم ملی شدند

قم نيوز : رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: در رقابت‌ها انتخابی تیم ملی بوکس که به میزبانی قم برگزار شد دو مشت‌زن قمی صاحب نشان طلا شد.
دو بوکسور قمی صاحب نشان طلا مسابقات انتخابی تیم ملی شدند
دو بوکسور قمی صاحب نشان طلا مسابقات انتخابی تیم ملی شدند
 به گزارش قم نیوز مجید عباس زاده درباره برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس به میزبانی قم، اظهار داشت: هیئت بوکس استان قم مدت‌ها بود که به دنبال برگزاری یک مسابقه خوب در سطح بالای انتخابی بود تا به سطح فنی مجموعه هیئت کمک شایان کند.

رئیس هیئت بوکس استان قم افزود: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در چنین سطحی می‌تواند به ارتقاء فنی بوکسوران، داوران و مربیان استان کمک کند تا بتوانیم در سایر رقابت‌ها حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

وی درباره مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: این دوره از مسابقات با حضور 94 بوکسور از سراسر کشور به میزبانی خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله  برگزار شد و در اوزان 56، 60، 64، 69 و 75 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

عباس زاده بیان کرد: بوکسوران قمی نیز در این پیکارها حضور داشتند و توانستند نتایج قابل قبولی را کسب کرده و موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شوند که البته این مورد پس از مدت‌ها در تیم ملی بزرگ‌سالان رقم خواهد خورد.

رئیس هیئت بوکس استان قم با اشاره بر اینکه سطح فنی مسابقات بسیار بالابود،عنوان کرد:در وزن 56 کیلوگرم مسیّب تیموری کیا بوکسور قم با شکست تمامی رقبای خود روی سکوی نخست ایستاد و نخستین مدال طلا را نصیب تیم هیئت بوکس استان قم کرد.

به گفته وی در وزن 60 کیلوگرم باقر فرجی از تیم هیئت لرستان قهرمان شد، در وزن 64 کیلوگرم مسلم مقصودی از تیم هیئت بوکس خوزستان در جایگاه نخست ایستاد و در وزن 69 کیلوگرم علی مرادی سپهر قهرمان مسابقات دانشجویان ایران در سال 1396 با شکست تمامی رقبا دومین مدال طلا را برای تیم هیئت بوکس قم به ارمغان آورد، ضمن اینکه در وزن 75 کیلوگرم سینا فضل‌اللهی از هیئت گیلان با ایستادن در مکان نخست به کار خود پایان داد.

عباس زاده تصریح کرد: پس از پایان مسابقات اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بوکس کشور از هفته آینده آغاز شده و در خردادماه نخستین اعزام بوکسوران به تورنمنت ارمنستان صورت می‌گیرد که در این اعزام دو نماینده از قم حضور دارند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcam0ni.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما