چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 63757
منبع : ایسنا
آیت الله نوری همدانی:

ایران باید فعالیت صلح آمیز هسته‌ای و غنی سازی را ادامه دهد

قم نيوز : آیت الله نوری همدانی خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: ایران باید فعالیت صلح آمیز هسته ای خود و غنی سازی را ادامه دهد.
ایران باید فعالیت صلح آمیز هسته‌ای و غنی سازی را ادامه دهد
ایران باید فعالیت صلح آمیز هسته‌ای و غنی سازی را ادامه دهد
به گزارش قم نیوز  آیت الله حسین نوری همدانی امروز در جلسه درس خارج خود در مسجد اعظم قم، عنوان کرد: امروزه بواسطه پیشرفت علم و با استفاده از ابزار فضای مجازی دشمن تسلط پیدا می کند، لذا باید جلوی فضای مجازی خارجی را ببندیم و به هر وسیله از آن جلوگیری کرده و سعی کنیم فضای مجازی داخلی را تقویت کنیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه هنوز مسئولانی هستند که تلاش دارند فضای مجازی خارجی باز باشد، و فقط محدود شود، ادامه داد: این فضا قابل محدودیت نیست و باید به کلی مسدد شود، لذا از کارهای مهم و لازم بستن فضای مجازی خارجی است.

وی در ادامه به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: ترامپ شب گذشته خود را از برجام خارج کرد؛ این همان آمریکایی است که طی 40 سال با جنگ و تحریم و ... با این ملت مقابله کرده است و از ابتدا گفته شد که هرگز قابل اعتماد نیست و نمی شود با آن وارد پیمان شد.

آیت الله نوری همدانی افزود: بارها فریاد زده شد که آمریکا قابل اعتماد نیست ولی برخی تجدید آزمون کردند؛ در نهایت معلوم شد که حرف رهبری درست است؛ همچنین نباید فریب ماندن اروپایی ها در برجام را بخوریم و لازم است هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: ایران باید فعالیت صلح آمیز هسته ای خود و غنی سازی را ادامه دهد؛ و بایستی همه مردم و مسئولان بر محور فکر و اراده مقام معظم رهبری عمل کنند.

این استاد عالی حوزه علمیه قم در ابتدای درس خطاب به طلاب گفت: برای تعطیلات وسیع تابستان، برنامه و مطالعه و نوشتن داشته باشید و با حوزه ارتباط خود را حفظ کنید زیرا انقلاب کار و وظیفه طلاب و حوزه را دو برابر کرده است؛ سابقا درس و بحث وظیفه روحانیت بود ولی الان در دنیایی هستیم که دشمنان اسلام که دشمن ارزش ها و انقلاب هستند و با همه قوا به میدان آمده‌اند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره اینکه اتاق فکر دشمن در واقع اتاق جنگ با انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: خدا از علما پیمان گرفته که در برابر ظالمان نباید ساکت باشند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdchqqn-.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما