جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۳
کد مطلب : 63845
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات فوتبال جوانان کشور در قم؛

تیم صبای قم با پیروزی بر استقلال اهواز به صعود امیدوار شد

قم نيوز : تیم فوتبال جوانان صبای قم با پیروزی بر استقلال اهواز به صعود به لیگ برتر جوانان کشور امیدوار شد.
تیم صبای قم با پیروزی بر استقلال اهواز به صعود امیدوار شد
تیم صبای قم با پیروزی بر استقلال اهواز به صعود امیدوار شد
به گزارش قم نیوز دومین روز از مرحله سوم و پایانی مسابقات فوتبال دسته اول رده سنی جوانان کشور در قم در حالی پایان یافت که تیم صبای قم موفق شد با برتری بر استقلال اهواز در آستانه صعود به لیگ برتر قرار بگیرد.

در بازی‌های امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم ابتدا تیم‌های پارس جنوبی جم و ملوان بندر انزلی برابر هم قرار گرفتند که در این بازی تیم ملوان با ارائه یک بازی برتر توانست ۴ بر یک برابر پارس جنوبی پیروز شود و با احتساب این برد، ۴ امتیازی شود.

شکست پارس جنوبی جم برابر ملوان با توجه به باخت ۳ بر ۲ این تیم در بازی اول برابر استقلال اهواز، پارس جنوبی را بدون امتیاز در قعر جدول قرار داد و بدین ترتیب نماینده استان بوشهر شانس صعود به لیگ برتر جوانان را از دست داده و بازی سوم این تیم برابر صبای قم جنبه تشریفاتی دارد.

تیم صبای قم در دومین بازی امروز در خانه به دیدار استقلال اهواز رفت و موفق شد در یک بازی نزدیک و جذاب ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دهد و پس از تساوی روز نخست برابر ملوان انزلی، ۴ امتیازی شود در حالی که ۲ تیم از این ۴ تیم به لیگ برتر جوانان صعود می‌کنند.

با احتساب نتایج امروز، تیم ملوان انزلی با ۴ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۳ در صدر جدول قرار دارد و صبای قم با ۴ امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در جایگاه دوم است. استقلال اهواز با ۳ امتیاز و تفاضل گل صفر سوم است و پارس جنوبی بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.

تیم‌های حاضر در این مرحله روز جمعه استراحت می‌کنند و روز شنبه ابتدا استقلال اهواز با ملوان روبرو می‌شود و سپس صبای قم با پارس جنوبی مسابقه می‌دهد. پیروزی ملوان یا تساوی در بازی ملوان و استقلال اهواز، ملوان را لیگ برتری می‌کند و آن گاه صبای قم با یک تساوی نیز برابر پارس جنوبی به لیگ برتر جوانان صعود خواهد کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftcdv.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما