يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 63922
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر جامعه‌الزهرا(س) در مسجد جبشیت لبنان:

حضور صبورانه بانوان لبنانی در صحنه‌های مقاومت افتخارآمیز است

قم نيوز : حجت الاسلام و المسلمین مدنی از حضور صبورانه بانوان لبنانی در صحنه های مقاومت و حضور ملت لبنان در صحنه مبارزه با اسرائیل تجلیل کرد
حضور صبورانه بانوان لبنانی در صحنه‌های مقاومت افتخارآمیز است
حضور صبورانه بانوان لبنانی در صحنه‌های مقاومت افتخارآمیز است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و هیئت همراه پس از زیارت مزار شیث نبی(علیه‌السلام) به دیدار قبور شهدا و مزار شهید حجت الاسلام و المسلمین شیخ راغب حرب، اولین شهید مقاومت در لبنان رفتند.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در مسجد جبشیت در جمع مردم حزب الله لبنان حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.

خانواده شهدا در حضور این جمع به وفاداری و پیمان بر استمرار مسیر شهدا تأکید داشتند؛ چنانچه یکی از بانوان اظهار داشت که فرزندش در مبارزه با اسرائیل و دامادش در سوریه به شهادت رسیدند و هم اکنون فرزند کوچکی دارد که تربیت می کند تا در این مسیر به فیض شهادت برسد.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی در سخنان خود، ضمن ابلاغ سلام مردم ایران به خواهران و برادران لبنانی، حضور صبورانه بانوان لبنانی در صحنه های مقاومت و حضور ملت لبنان در صحنه مبارزه با اسرائیل را ارزشمند خواند.

وی در بخش دوم سخنان خود به ماه مبارک رمضان و لزوم آمادگی روحی به ماه پربرکت خدا اشاره کرد و در پایان به سؤالات خواهران حزب الله پاسخ داد.

گفتنی است: هفته فرهنگی قم در لبنان روز چهارشنبه، 19 اردیبهشت ماه در شهر نبطیه لبنان افتتاح شد که تا 25 اردیبهشت ماه ادامه دارد و جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در نمایشگاه این رویداد فرهنگی حضور دارد.

جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با عرضه بخش حوزوی خود که بزرگترین حوزه بانوان جهان تشیع است با معرفی سابقه، تاریخچه و رشته‌ها و ظرفیت‌های موجود و با حضور دانش‌آموختگان خود در برنامه هفته فرهنگی قم در لبنان حضور یافته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb59b0.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما