سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 63993
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

گران فروشی پتروشیمی‌های کشور در بازارهای داخلی

قم نيوز : رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: پتروشیمی‌های کشور قیمت فروش محصولاتشان در خارج از کشور ارزان تر از داخل کشور است.
گران فروشی پتروشیمی‌های کشور در بازارهای داخلی
گران فروشی پتروشیمی‌های کشور در بازارهای داخلی
به گزارش قم نیوز ابوالفضل فرهانی عصر امروز در دیدار مدیران تشکل های اقتصادی استان قم با معاون معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان قم با اشاره به وضعیت خرید مواد اولیه واحدهای تولیدی استان قم اظهار کرد: این واحدها مواد اولیه خود را به صورت نقد می‌خرند، اما فروش محصولات خود را به صورت قسطی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان مشکلات زیادی را با سازمان تامین اجتماعی دارند، این سازمان امکان توقیف حساب واحدهای تولیدی را بدون مجوز از قوه قضائیه دارد، آرا در کمیسیون‌های سازمان تامین اجتماعی به نفع خود این سازمان صادر می‌شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: پتروشیمی‌های کشور قیمت فروش محصولاتشان در خارج از کشور ارزان تر از داخل کشور است، واحدهای تولیدی استان قم امروزه در زمینه خرید مواد پتروشیمی مشکلاتی دارند.

فرهانی با اشاره به لزوم تغییر نگاه مدیران دولتی اظهار کرد: نگاه مدیران باید به سمت حمایت از بخش تولیدی باشد تا شاهد تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش نرخ بیکاری نباشیم.

 

*بهره برداری از نمایشگاه فرش قم در هفته دولت

محمود سیجانی در ادامه این جلسه گفت: تکمیل نمایشگاه فرش استان قم دغدغه مدیران کشور و استان است، به دنبال بهره برداری از این نمایشگاه در هفته دولت در شهریورماه هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در شهرک شهاب، مکانی را برای دو صنف بنکداران و سوهان جانمایی کردیم و به دنبال این هستیم که این کار الگویی برای بقیه صنوف باشد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjthem.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما