سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 6424
آتش زر خبر داد:

احداث آرامستان در شرق شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای اسلامی شهر قم در راستای پیگیری استانداری در ارتباط با تعطیلی دفن اموات در داخل شهر، احداث یک آرامستان در قسمت شرقی شهر را پیش‌بینی کرده که مطالعات آن انجام شده است.
احداث آرامستان در شرق شهر قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام  سید محمد آتش‌زر اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم موافق احداث پارکینگ با ظرفیت بسیار بالا در شهر نیست چرا که خود این امر سبب ایجاد ترافیک و تجمع افراد در یک نقطه از شهر می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۵۰ و ۱۰۰ خودرو مورد توجه شورای اسلامی شهر در فاصله‌های مناسب در سطح شهر است و این امر موجب دسترسی آسان به پارکینگ می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: برای این منظور در برخی مناطق در حال تملک زمین هستیم و با سرمایه‌گذاران وارد مذاکره شدیم و در چند ماه آینده اثرات آن در شهر نمودار می‌شود.

آتش‌زر در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: شورای اسلامی شهر در راستای پیگیری استانداری در رابطه با تعطیلی دفن اموات در داخل شهر، احداث یک آرامستان در قسمت شرقی شهر (منطقه چهار و یک) را پیش‌بینی کرده که مطالعات آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه با ایجاد این آرامستان دفن اموات به صورت کامل در داخل شهر ممنوع می‌شود، گفت: از سوی دیگر در مورد تعطیلی آرامستان‌های داخلی و موجود در شهر با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان وارد مذاکره شویم.

رییس شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: در صورت توافق آرامستان‌های فعلی از اوقاف تحویل گرفته می‌شود و با توجه به نیات واقفان، آرامستان‌ها به باغ آرامستان تغییر داده می‌شود.

آتش‌زر تصریح کرد: تامین پارکینگ عمومی و ممنوعیت دفن در داخل شهر و استفاده از آرامستان‌ها‌ به عنوان بوستان از برنامه‌هایی است که شورای اسلامی شهر قم در سال ۹۱ دنبال می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.in-t23nkkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما