پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 1472
آتش زر:

پیوست فرهنگی طرح حرم تا جمکران تدوین می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم از تدوین و آماده سازی پیوست فرهنگی طرح حرم تا جمکران در آینده ای نزدیک خبر داد.
پیوست فرهنگی طرح حرم تا جمکران تدوین می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد آتش زر یکی از کارهای مهم شهرداری را توجه به مباحث فرهنگی عنوان کرد و افزود: شهرداری تنها نهاد خدماتی و عمرانی نیست بلکه نهادی اجتماعی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه ایجاد معاونت فرهنگی در شهرداری قم به تصویب شورای اسلامی شهر رسید افزود: ترویج فرهنگ شهروندی یکی از دغدغه‌های جدی شورای شهر و شهرداری قم است که امیدواریم این امر با فعال شدن معاونت فرهنگی شهرداری تحقق یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه باید در تمامی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان مباحث فرهنگی لحاظ شود افزود:ما معتقدیم که در طرح حرم تا جمکران باید مباحث فرهنگی به صورت کامل رعایت شود، چرا که این امر موجب ارتقای فرهنگی استان در آینده خواهد شد.

حجت الاسلام آتش زر ابراز داشت: پیوست فرهنگی طرح حرم تا جمکران در حال آماده سازی و تدوین است و توجه به معماری اسلامی نیز که از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است در دستور کار قرار دارد که البته این کار به صورت دستوری تحقق نمی‌یابد بلکه باید گرایش فرهنگی در کارها وجود داشته باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.edyiw6dj0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما