چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 64406
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

برگزاری جام رمضان تنيس روي‌ميز در دو رده سنی

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از قرعه‌كشي و برنامه‌ريزي براي ميزباني خانه پينگ‌پنگ قم از مسابقات جام رمضان اين رشته خبر داد.
برگزاری جام رمضان تنيس روي‌ميز در دو رده سنی
برگزاری جام رمضان تنيس روي‌ميز در دو رده سنی
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: کمیته مسابقات هیأت تنیس روی‌میز برای برگزاری رقابت‌های جام رمضان برنامه‌ریزی کرده و این پیکارها در رده‌های سنی نونهالان 8 تا 9 سال و 10 تا 11 سال در خانه پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به شرایط شرکت کنندگان در این پیکارها، بیان کرد: مسابقات رده سنی نونهالان ۸ و ۹ سال ویژه متولدین دوازدهم اسفند ماه سال 1387 تا پایان سال 1389 برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این رقابت‌ها از امشب برای کسب رتبه‌های برتر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه چهار نفر برتر این رقابت‌ها به مسابقات دسته اول نونهالان قم صعود خواهند کرد، خاطرنشان کرد: همچنین سه نفر برتر همین رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر مسابقات قهرمانی نونهالان اعزام خواهند شد.

وی یاد آور شد: کمیته مسابقات هیأت تنیس روی‌میز قم جام رمضان را در رده سنی نوجوانان نیز برگزار می‌کند و متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1382 یک روز پس از پایان رقابت‌های رده نونهالان و بعد از انجام قرعه‌کشی و شناخت حریفان خود به میدان خواهند رفت.

عموئیان با اشاره به راهیابی 6 نفر برتر جام رمضان نوجوانان به مسابقات دسته اول نوجوانان قم، یاد آور شد: ین مسابقات دارای رنکینگ ۱۰۰ امتیازی است و در گروه نخست این رده علی باقرزادگان، رادمهر نیکبخت، سینا نوری، متین صفری و آرین خسروی به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: همچنین در گروه دوم مسابقات نوجوانان محمدجواد جباری، محمدحسن حبیبی، احمدرضا حیدری، محمدمهدی صفری، محمدرضا نبوی و احسان اشعری به میدان می‌روند، ضمن اینکه از هر گروه دو نفر به دور دوم راه می‌یابند و به شکل ضربدری رقابت‌ها را ادامه می‌دهند تا برترین‌ها مشخص شوند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم در پایان اظهار کرد: در مسابقات رده سنی نونهالان 8 و 9 سال جام رمضان پینگ‌پنگ قم نیز مهدی عموئیان، علی‌حسین فتحی، علی کرباسی، آرسام محمدی و کمیل سیدی در گروه نخست رقابت می‌کنند و در گروه دوم پارسا معین‌الدینی، امیررضا حسامی، کوروش بیطرفان و ایلیا دهقان به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmxem.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما