چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 64409
منبع : خبرگزاری مهر
در جام رمضان انجام شد؛

پایان رقابت‌های دور اول گروه‌های اول تا چهارم مسابقات فوتسال قم

قم نيوز : رقابت‌های دور اول گروه‌های اول تا چهارم در مسابقات فوتسال جام رمضان قم پایان یافت و گروه‌های ۵ و ۶ این مسابقات امشب به میدان می‌روند.
پایان رقابت‌های دور اول گروه‌های اول تا چهارم مسابقات فوتسال قم
پایان رقابت‌های دور اول گروه‌های اول تا چهارم مسابقات فوتسال قم
به گزارش قم نیوز با برگزاری ۸ مسابقه دور اول از رقابت‌های فوتسال جام رمضان قم در گروه‌های اول تا چهارم بامداد امروز چهارشنبه به پایان رسید و پس از برگزاری مسابقات گروه‌های ۵ تا ۸ طی امشب و فردا شب، رقابت‌های دور دوم از جمعه شب آغاز خواهد شد.

در مسابقات برگزار شده از گروه یک، تیم شهید مهدی طهماسبی که سال گذشته نیز در جام رمضان تیم قدرتمندی نشان داد ۶ بر یک میثاق را برد و دیدار نزدیک و نفس گیر تیم‌های جوانان آپکو پارس و شهدای نیروگاه که هر دو تیم از بازیکنان باکیفیتی بهره می‌بردند با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در گروه دوم تیم دلسوختگان اهل بیت که نماینده در مسابقات زیر گروه لیگ دسته دوم کشور نیز بود ۵ بر سفر تیم ۳۱۳ را شکست داد و شایان گشت با همین نتیجه المهدی جمکران را از پیش رو برداشت.

در گروه سوم دیدار نزدیک و پایاپای تیم‌های کارواش الماس شهر و رستوران گلریز با برتری یک بر صفر تیم الماس شهر به پایان رسید و تیم محبین حضرت رقیقه (س) نیز ۳ بر یک از سد تیم اتحادیه نانوایان قم الف عبور کرد.

در گروه چهارم تیم شهید رییس کرمی از پس تیم کافه گیم منتخب بر نیامد و دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک پایان یافت و مسابقه تیم‌های پوشاک ورزشی مهدیار و منتخب مهاجرین نیز گلی در بر نداشت تا هر ۲ بازی این گروه بدون برنده به پایان برسد.

امشب و در ادامه این مسابقات در سالن شهید حیدریان قم از گروه ۵، تیم حراست اداره برق تهران با تیم دفتر ساختمانی فجر از ساعت ۲۲ روبرو می‌شود و از ساعت ۲۳ تیم‌های الوند و فست فود امید با هم مسابقه می‌دهند و از ساعت ۲۴ و از گروه ششم اتحادیه نانوایان قم ب با سپهر و از ساعت یک بامداد پنج شنبه ذاکر با کارخانه پودر آفرین روبرو خواهند شد.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcco0qe.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما