پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 64463
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان ديدارهاي مرحله مقدماتي رقم خورد

صعود خبرنگاران ورزشي قم به مرحله نهايي فوتسال جام رمضان

قم نيوز : تيم فوتسال خبرنگاران ورزشي قم با كسب دومين پيروزي خود به مرحله نهايي رقابت‌هاي جام رمضان سال 1397 فوتسال رسانه‌ها صعود كردند.
صعود خبرنگاران ورزشي قم به مرحله نهايي فوتسال جام رمضان
صعود خبرنگاران ورزشي قم به مرحله نهايي فوتسال جام رمضان
به گزارش قم نیوز با پیگیری دیدارهای مرحله مقدماتی سال 1397 جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم در صدا و سیما و انجام دو بازی حساس و نفس‌گیر بین چهار تیم حاضر در این گروه، سرنوشت تیم‌های صعود کننده گروه نخست مقدماتی مشخص شد.
 
* خبرنگاران ورزشی قم در گروه نخست مقدماتی
در این گروه که تیم‌های خبرنگاران ورزشی قم، خبرگزاری بسیج، تاسیسات و فرزندان کارکنان صدا و سیما حضور داشتند و بازی‌ها به مدت سه شب به شکل دوره‌ای در زمین چمن مصنوعی صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد، سرانجام تیم‌های خبرگزاری بسیج و خبرنگاران ورزشی قم راهی مرحله نهایی شدند.
 
* برتری ورزشی‌ها در نخستین بازی برابر تاسیسات
در شب نخست این گروه فوتسالیست‌های تیم خبرنگاران ورزشی قم در جدال با تاسیسات با نتیجه نزدیک 3 بر 2 صاحب برتری شدند، دیداری که در آن یاسر بیدگلی دو گل و حامد اسماعیلی یک گل به ثمر رساندند و سه امتیاز به تیم خبرنگاران ورزشی قم اختصاص یافت.
 
* شکست غیر منتظره خبرنگاران در مصاف با خبرگزاری بسیج
تیم خبرنگاران ورزشی قم در دومین بازی خود برابر جدی‌ترین رقیب این گروه یعنی خبرگزاری بسیج به میدان رفت اما در شبی که موقعیت‌های متعدد گلزنی را از دست داد و بازی پراشتباهی به نمایش گذاشت با نتیجه عجیب و دور از انتظار چهار بر یک شکست خورد، در حالی که زننده تک گل این تیم محمدرضا جایروند بود.
 
* سومین پیروزی خبرنگاران ورزشی قم و صعود به مرحله نهایی
سومین شب دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه نخست مسابقات فوتسال جام رمضان رسانه‌های قم بسیار حساس و تعیین کننده بود، شبی که در آن تیم خبرگزاری بسیج با نتیجه دو بر یک از سد تاسیسات گذشت و با توجه به این نتیجه، خبرنگاران ورزشی قم برای صعود به یک تساوی نیاز داشتند.
فوتسالیست‌های تیم خبرنگاران ورزشی قم در مصاف با تیم فرزندان کارکنان صدا و سیما یکی از پرگل‌ترین بازی‌های این جام را به نمایش گذاشتند و با نتیجه 9 بر 5 به برتری رسیدند، دیداری که در آن علی اسماعیلی، محمدرضا جایروند و عباس قاسم‌پور هر کدام دو گل، رضا جعفری، یاسر بیدگلی و حامد اسماعیلی هر کدام یک گل زدند.
 
* خبرنگاران ورزشی قم مدافع عنوان قهرمانی سال 96
در پایان دیدارهای گروه نخست مقدماتی جام رمضان سال 1397 فوتسال رسانه‌های قم در صدا و سیما، تیم خبرگزاری بسیج با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و تیم خبرنگاران ورزشی قم با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم مجوز راهیابی به مرحله نهایی را به دست آورد.
در این بازی‌ها محمدجعفر عابدی، سیدجواد اشرفی، یاسر بیدگلی، محمدرضا جایروند، عباس قاسم‌پور، علی اسماعیلی، رضا جعفری و حامد اسماعیلی به مربیگری و مدیریت مسعود کیهان با حریفان خود رقابت می‌کنند، در حالی که خبرنگاران ورزشی قم مدافع عنوان قهرمانی سال 1396 این رقابت‌ها هستند.
انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcc10qe.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما