يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : 64591
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

معضل گرد و غبار در اولویت رسیدگی به معضلات زیست محیطی قم باشد

قم نيوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: با شروع روزهای گرم سال، معضل گرد و غبار باید در اولویت رسیدگی به معضلات زیست محیطی استان باشد.
معضل گرد و غبار در اولویت رسیدگی به معضلات زیست محیطی قم باشد/لزوم تدوین سند جامع فضای سبز شهر
معضل گرد و غبار در اولویت رسیدگی به معضلات زیست محیطی قم باشد/لزوم تدوین سند جامع فضای سبز شهر
به گزارش قم نيوز تورج همتی در جلسه کارگروه مخاطرات زیست محیطی استان در سخنانی اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های گذشته با شروع روزهای گرم سال، شاهد افزایش چشمگیر گرد و غبار در استان و مرکز کشور هستیم.

وی با بیان اینکه رسیدگی به معضل گرد و غبار باید در اولویت رسیدگی به معضلات زیست محیطی استان قم باشد، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده اعتبارات مناسبی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست برای مقابله با این معضل جدی در استان اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه باید کانون‌های گرد و غبار در استان شناسایی و به صورت گسترده نهال کاری شوند، تصریح کرد: شهرداری قم نیز باید سند جامع فضای سبز شهر قم را هرچه سریع‌تر تهیه و تدوین کند.

وی همچنین با اشاره به بحران کم آبی و خشکسالی در استان قم، تشکیل کارگروه سازگاری با کم آبی در استان را مورد توجه قرار داد و گفت: همه مردم و مسؤولان باید نسبت به کاهش مصرف آب در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خانگی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezn8p.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما