پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 6465
بعد از سه پیروزی متوالی؛

بانوان تنیس باز قم مغلوب کرمان و البرز شدند

قم نيوز : قم نیوز: بانوان تنیس باز قم بعد از کسب سه پیروزی متوالی در مقابل حریفان، دو بار متوالی نیز طعم شکست را چشیدند.
بانوان تنیس باز قم مغلوب کرمان و البرز شدند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های لیگ تنیس بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی صعود به لیگ دسته اول این رشته ورزشی به میزبانی هیئت تنیس استان یزد در حال برگزاری است و فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان می‌دهد.

هفت تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا در پایان یک هفته رقابت‌ آنها، چهره دو تیم صعود کننده به لیگ دسته اول این رشته مشخص شود.

تیم تنیس بانوان هیئت قم نیز یکی از تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های لیگ تنیس بانوان کشور است که با ترکیبی از نفرات بومی تنیس قم در این دوره با حریفان رقابت می‌کنند تا بعد از تیم مردان قم که در لیگ دسته اول حضور دارد، تیم بانوان قم نیز به لیگ دسته اول راه یابد.

بانوان تنیس باز قم در روز نخست این رقابت‌ها موفق به کسب برتری قاطع سه بر صفر مقابل حریف خود تیم هیئت یزد شدند تا شروع خوبی در این دوره از مسابقات داشته و برای حریفان مدعی صعود به لیگ دسته اول خط و نشان جدی بکشند.

این تیم در دومین دیدار خود مقابل تیم تنیس بانوان کوثر یزد به میدان رفت و این دیدار را نیز با حساب سه بر دو به سود خود خاتمه داد تا بدین ترتیب دومین برد متوالی خود را کسب کند.

کسب دو پیروزی متوالی مقابل نمایندگان یزد روحیه بازیکنان تیم تنیس بانوان قم را چند برابر کرد تا این تیم در سومین مسابقه خود مقابل تیم تنیس بانوان هیئت سیستان و بلوچستان نیز با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده و در صدر قرار بگیرد.

اما روز چهارم برای بانوان تنیس باز قم نتیجه مطلوبی به همراه نداشت و این تیم در تلاش برای حفظ موقعیت خود در بالای جدول رده بندی این رقابت‌ها مقابل تیم هیئت کرمان تن به شکست سه بر صفر داد.

در پنجمین روز این دوره از پیکارها نیز که در زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد در جریان است، بانوان تنیس باز قم در مصاف با تیم تنیس بانوان هیئت البرز ناباورانه تن به شکست سه بر صفر دادند تا از صدر جدول فاصله بگیرند.

امروز در ششمین روز برگزاری این دیدارها تیم هیئت تنیس استان قم به مصاف تیم هیئت تنیس استان بوشهر خواهد رفت، هیئت تنیس استان کرمان با تیم بانوان کوثر به رقابت خواهد پرداخت و تیم هیئت تنیس استان البرز با تیم هیئت تنیس استان یزد دیدار می‌کند.

این دوره از رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از هیئت تنیس استان کرمان، هیئت تنیس استان یزد، هیئت تنیس استان قم، هیئت تنیس استان البرز، هیئت تنیس استان سیستان و بلوچستان، تیم بانوان کوثر یزد و هیئت تنیس استان بوشهر در مجموعه ورزشی شهید نصیری استان یزد به صورت دوره‌ای و به سرداوری مهردخت اربابی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.eqea2bq0pla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما