چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 64694
منبع : خبرگزاری مهر

تیم‌های صعود کننده ۲ گروه‌ مسابقات فوتسال جام رمضان قم مشخص شدند

قم نيوز : تکلیف تیم‌های صعود کننده گروه‌های اول و دوم در مسابقات فوتسال جام رمضان قم مشخص شد.
تیم‌های صعود کننده ۲ گروه‌ مسابقات فوتسال جام رمضان قم مشخص شدند
تیم‌های صعود کننده ۲ گروه‌ مسابقات فوتسال جام رمضان قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز در آغاز دور سوم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان قم، ۴ مسابقه برگزار شد و در پایان مسابقات گروه‌های اول و دوم، ۴ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند.

در مسابقات برگزار شده از گروه‌های اول و دوم از گروه‌های ۸ گانه، بامداد چهارشنبه در سالن شهید حیدریان قم، تیم شهدای نیروگاه ۴ بر یک از سد تیم شهید مهدی طهماسبی عبور کرد و با این پیروزی به عنوان تیم اول به دور بعد رسید و تیم شهید مهدی طهماسبی به عنوان تیم دوم صعود کرد.

تیم‌های میثاق و آپکو پارس در دیگر بازی این گروه به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند اما با این نتیجه از صعود به مرحله دوم مسابقات باز ماندند و با جام رمضان خدا حافظی کردند. از گروه دوم نیز تیم‌های دلسوختگان اهل بیت و سیصد و سیزده با پیروزی بر حریفان، به یک هشتم نهایی صعود کردند.

تیم دلسوختگان اهل بیت(ع) در سومین مسابقه خود ۵ بر ۳ شایان گشت را شکست داد و موجب حذف شایان گشت شد و خود به عنوان تیم اول صعود کرد و تیم سیصد و سیزده نیز با پیروزی ۳ بر یک برابر المهدی جمکران به عنوان تیم دوم به جمع ۱۶ تیم مرحله دوم رسید.

در ادامه این مسابقات امشب از گروه سوم کارواش الماس شهر با محبین حضرت رقیه و اتحادیه نانوایان قم الف با رستوران گلریز مسابقه می‌دهند و از گروه چهارم تیم شهید رئیس کرمی با مهدیار و تیم کافه گیم منتخب با مهاجرین دیدار خواهند کرد تا تکلیف ۴ تیم دیگر صعود کننده به یک هشتم نهایی نیز مشخص شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5qaq.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما