چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : 64715
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ووشو استان قم خبر داد

خانه ووشو قم ميزبان جام رمضان بانوان

قم نيوز : رئيس هیأت ووشو استان قم از برگزاري رقابت‌هاي جام رمضان ووشو بانوان و تشكيل اردوي آماده‌سازي تيم‌هاي دو رده سني ووشو قم براي درخشش در مسابقات كشوري خبر داد.
خانه ووشو قم ميزبان جام رمضان بانوان
خانه ووشو قم ميزبان جام رمضان بانوان
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته مسابقات هیأت ووشو استان قم، مسابقات جام رمضان بانوان در هفته پایانی خرداد ماه با حضور چهره‌های شاخص رده‌های سنی مختلف در خانه ووشو مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بانوان ووشوکار شرکت کننده در این پیکارها روز بیست و چهارم خرداد ماه در سه رده سنی برای کسب عناوین برتر جام رمضان ووشو به میدان می‌روند، در حالی که رقابت‌ها در هر دو بخش تالو یا اجرای فرم و ساندا یا مبارزه برنامه‌ریزی شده است.

رئیس هیأت ووشو استان قم سپس به رده‌های سنی مسابقات جام رمضان ووشو بانوان اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها در رده‌های سنی نوجوانان 12 تا 14 سال، جوانان 15 تا 17 سال و بزرگسالان 18 تا 40 سال برگزار می‌شود و فرصت بسیار خوبی برای ارزیابی وضعیت ووشو بانوان قم است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام حضور در این رقابت‌ها با ارائه کارت بیمه ورزشی به نام هیأت ووشو و همچنین داشتن کارت هوشمند ورزشی یا کد آن امکان‌پذیر است، در ادامه به تمرینات تیم‌های منتخب هیأت قم اشاره و ابراز کرد: انتخابی تیم منتخب جوانان قم در بخش ساندا با مربیگری استاد ابراهیم درتاج و استاد وحید علیزاده در خانه ووشو انجام شد.

وی افزود: به طور همزمان در رده سنی بزرگسالان نیز با حضور ووشوکاران تمام اوزان شاهد برگزاری پیکارهای انتخابی بودیم و هدف این است که هیأت ووشو قم بهترین و آماده‌ترین نفرات را در رقابت‌های کشوری امسال به میدان فرستاده و عناوین برتر را کسب کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccpmqe.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما