> 85 درصد صادرات كفش كشور براي استان قم است | قم نیوز
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب : 64719
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتحادیه کفش ماشيني استان قم:

85 درصد صادرات كفش كشور براي استان قم است

قم نيوز : رئیس اتحادیه کفش ماشيني استان قم گفت: 85 درصد صادرات كفش براي استان قم است كه بیشترین صادرات کفش محسوب مي‌شود.
85 درصد صادرات كفش كشور براي استان قم است
85 درصد صادرات كفش كشور براي استان قم است
به گزارش قم نیوز ابوالفضل فراهانی ظهر امروز در کارگروه توسعه صادرات که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در بخش صادرات کفش اظهار کرد: در چند سال اخیر برنامه‌های خوبی اجرا شده و برپایی نمایشگاه ظرفیت خوبی در زمینه حضور هیأت‌های تجاری را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: صادرات به چند عامل نیاز دارد که قیمت ثابت مواد پتروشیمی حداقل به مدت 6 ماه یکی از موارد است زیرا بیشترین مصرف مواد پتروشیمی در حوزه کفش است.

رئیس اتحادیه کفش ماشینی استان قم با اشاره به کشورهای هدف گفت: عراق، افغانستان، آذربایجان و ترکمنستان به عنوان  کشورهای هدف هستند.

وی عنوان کرد: 85 درصد صادرات کفش برای استان قم است که بیشترین صادرات کفش محسوب می‌شود. تعداد محدودی صادرکننده خارج از استان وجود دارد که در حال انتقال به قم است.

فراهانی با اشاره به ساماندهی واحدهای تولیدی استان گفت: در تمام کشورهای آسیای میانه امکان ارسال بار و بازار خوبی برای صنعت کفش وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مبالغ بیشتری در اختیار اتحادیه صادرکننده قرار گیرد، این امکان وجود دارد که صادرات کفش در استان قم در سال به 500 میلیون دلار برسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyu93.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما