جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 64777
منبع : خبرگزاری فارس

قرارداد 3 بازيكن براي همراهي نماينده قم در ليگ برتر فوتسال تمدید شد

قم نيوز : براي حضور قدرتمند در فصل جديد ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور قرارداد سه بازیکن برای همراهی با نماینده قم در لیگ برتر تمدید شد.
قرارداد 3 بازيكن براي همراهي نماينده قم در ليگ برتر فوتسال تمدید شد
قرارداد 3 بازيكن براي همراهي نماينده قم در ليگ برتر فوتسال تمدید شد
به گزارش قم نیوز به واسطه سرمایه‌گذاری بسیار خوبی که باشگاه‌های فعال فوتسال قم در رده‌های سنی پایه انجام می‌دهند، خوشبختانه قم معدن استعدادهای فوتسال است و بازیکنان بسیار زیادی در سطوح مختلف سنی دارد.

هر ساله در تیم‌ لیگ برتری فوتسال قم بازیکنان خوب و با کیفیتی ظهور می کنند که با نشان دادن استعداد، تکنیک و توانمندی خود مورد توجه دیگر تیم‌های لیگ برتری قرار می‌گیرند و با رفتن به سایر تیم‌ها نام قم را در سطح اول فوتسال کشور بلند آوازه کرده‌اند.

نماینده قم در لیگ برتر فوتسال برای حضور پرقدرت در فصل آتی با علیرضا وفایی که فصل قبل در تاسیسات دریایی تهران بازی می‌کرد برای بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال به توافق رسیده است، ضمن اینکه با محمدحسین کوهستانی بازیکن فصل گذشته تیم شهرداری ساوه نیز نیز رایزنی ها آغاز شده و به احتمال زیاد فصل آتی در تیم قم بازی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش اروجی از بازیکنان ملی‌پوش فوتسال قم هنوز قرارداد خود را با مس سونگون امضاء نکرده و نماینده قم به دنبال جلب رضایت وی برای حضور در قم است.

همچنین قرارداد بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز تمدید شده و بعد از تمدید قرارداد هاشم فرج‌زاده، با ناصر اطمینان و محمدطاها نعمتیان نیز توافق صورت گرفته است، ضمن اینکه قرارداد سایر بازیکنان فصل قبل تیم آتلیه طهران قم نیز در هفته جاری تمدید خواهد شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdca00ni.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما