يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 64860
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

قنبري سرمربي تيم كونگ‌فو قم شد

قم نيوز : رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از مشخص شدن سرمربي جديد تيم نيمه آزاد اين هیأت براي حضور در مسابقات قهرماني كشور خبر داد.
قنبري سرمربي تيم كونگ‌فو قم شد / رزمي‌كاران قم در انتخابي تيم ملي
قنبري سرمربي تيم كونگ‌فو قم شد / رزمي‌كاران قم در انتخابي تيم ملي
به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز اظهار کرد: علی قنبری بعد از نزدیک به یک سال تلاش و فعالیت در مسوولیت دبیری هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم، به سبب تحصیلات در مقاطع بالاتر و مسائل کاری امکان فعالیت در این پست را نداشت و با استعفای وی از دبیری هیأت موافقت شد.

وی با بیان اینکه قنبری از مربیان موفق و توانمند این رشته محسوب می‌شود، اضافه کرد: با این حال از وی به عنوان عضوی فعال از خانواده بزرگ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در قسمت‌های دیگر بهره خواهیم گرفت تا با همدلی و وحدت سایر بخش‌های هیأت در مسیر پیشرفت گام برداریم.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: علی قنبری به عنوان یکی از مربیان موفق هنرهای رزمی به عنوان مربی تیم نیمه آزاد بزرگسالان قم انتخاب شد تا این تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در تیرماه سال جاری آماده کند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین جلسه تمرین تیم منتخب کونگ‌فو قم در بخش نیمه آزاد رده سنی بزرگسالان به منظور اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی در خانه کونگ‌فو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم و با حضور دبیر کل فدراسیون و جمعی از مربیان این رشته برگزار شد.

عباسی با تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان استان قم به واسطه واگذاری سالن پوریای ولی مجموعه ورزشی جوادالائمه به این هیأت ورزشی، عنوان کرد: این سالن به عنوان خانه کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در دو بخش مجزا و با حضور مربیان رسمی تمامی رشته‌های رزمی بانوان و آقایان به فعالیت قهرمانی، آموزشی، همگانی و فرهنگی هیأت اختصاص دارد و امیدواریم با این اتفاق گام‌های موثری در مسیر تحقق اهداف این هیأت برداریم.

وی همچنین از انتصاب علیرضا قنبری از قهرمانان مطرح هنرهای رزمی قم به عنوان مسوول کمیته روابط عمومی این هیأت ورزشی خبر داد و افزود: محمد صمدی نیز نماینده هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی و مسوول امور آقایان در خانه کونگ‌فو شد، ضمن اینکه خانم فاطمه حکاک نیز مسوولیت امور بانوان خانه کونگ‌فو را بر عهده گرفت و علی کسایی‌واحد از این به بعد به عنوان عضو شورای فنی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzj09.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما