شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 6494

كمربندی ريلی قم در سال جاری به بهره برداری می رسد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از به بهره برداری رسیدن کمربند ریلی قم در سال جاری خبر داد.
كمربندی ريلی قم در سال جاری به بهره برداری می رسد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسين موسی پور در بازديد از پروژه كمربند ريلی قم، خروج قطارهای باری از داخل شهر قم را يكی از مطالبات و خواسته های ديرينه مردم قم عنوان كرد و گفت: با بهره برداری از كمربند ريلی اين خواسته محقق و بر آورده خواهد شد.

وی با بيان اين كه اين پروژه به طول ۵۶ كيلومتر و با سرعت و پيشرفت قابل قبولی در حال اجراست، خاطر نشان كرد: با اجرای اين پروژه ضمن حال معضل عبور قطارهای باری از داخل شهر، زمان مسافت قطارهای مسافری عبوری از اين مسير به سمت جنوب نيز كاهش خواهد يافت.

استاندار قم با اشاره به اين كه عمليات نصب خط و ريل گذاری بخش زيادی از پروژه با استفاده از پيشرفته ترين دستگاه های زير كوب در مراحل پايانی قرار دارد، از اتمام عمليات اجرايی پروژه در آينده نزديك خبر داد و افزود: كار ريل گذاری و انجام ساير امور فنی پروژه روند خوبی را داشته و با اين وضعيت انتظار می رود تا خرداد ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام موسی پور با اشاره به اهميت اجرای پروژه های ريلی در قم تصريح كرد: قم به عنوان محور و نقطه طلایی اتصال خطوط ریلی کشور محسوب شده و تمام شبكه های ریلی کشور باید به نوعی از خطوط ریلی استان قم استفاده کنند.

وی همچنين ضمن بررسی مشكلات ساكنين حريم راه آهن، بر لزوم تسريع در اجرا و تكميل زير گذرهای ريلی و ايمن سازی خطوط مسافری حريم شهر تاكيد كرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.o8pbjh8ee9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما