شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 64989
در دو رده سنی؛

نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز جام رمضان قم مشخص شدند

قم نيوز : نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز جام رمضان قم در دو رده سنی مشخص شدند.
نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز جام رمضان قم مشخص شدند
نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز جام رمضان قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز پرونده مسابقات تنیس روی میز جام رمضان قم بامداد شنبه در سالن شهید محمد ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم بسته شد و نفرات برتر در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان مشخص شدند.

در این مسابقه در دیدار نهایی بخش بزرگسالان، سید محمد امین منتظری در یک مسابقه دیدنی و جذاب موفق شد علی اخوان را ۴ بر صفر شکست دهد و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند. پویا وفایی در این بخش سوم شد و سید علی سجادیان در جایگاه چهارم قرار گرفت.

امین منتظری پیش از رسیدن به دیدار فینال توانسته بود با برتری ۴ بر ۲ برابر محمد حسینی به نیمه نهایی برسد و در این مرحله برابر پویا وفایی ستاره نوظهور تنیس روی میز قم در رده سنی نوجوانان صاحب برد شود.

علی اخوان نیز در مسیر رسیدن به فینال در یک چهارم نهایی ۴ بر ۲ از سد امید نوروزی عبور کرد و سپس در نیمه نهایی موفق به شکست سید علی سجادیان شد که پیش از این در یک چهارم نهایی ۴ بر ۲ معین منتظری را شکست داده بود.

در رده سنی نوجوانان، سید علی سجادیان در دیدار نهایی حریف سید محمد معین منتظری شد که در این مسابقه سجادیان توانست ۳ بر ۲ منتظری را شکست دهد و با ۱۰ پیروزی و بدون شکست قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf11dv.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما