يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 6499
معاون آموزش و پژوهش اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم خبرداد:

برگزاری مسابقه ملی مهارت در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش و پژوهش اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان قم از برگزاری مرحله استانی مسابقه ملی مهارت در قم خبر داد.
برگزاری مسابقه ملی مهارت در قم
به گزارش قم نیوز، علی جانقربان با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای هر سال، مسابقات ملی مهارت را بین کارآموزان مراکز خود و دبیرستان‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این آزمون به منظور کشف استعدادهای برتر برگزار می‌شود و نفرات برگزیده هر دو سال به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

معاون آموزش و پژوهش اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: این مسابقات در سال ۹۱ و ۹۲ برگزار می‌شود و نفرات برتر کشوری در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ که در آلمان برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

جانقربان با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: متقاضیان در مرحله شهرستانی حضور یافته و پس از موفقیت به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند و پس از آن مرحله کشوری برگزار شده و نفرات برگزیده در مسابقات جهانی که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی در خرداد ماه و مرحله استانی در تیر ماه برگزار می‌شود، عنوان داشت: برگزیدگان در مسابقات کشوری که شهریور ماه برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش و پژوهش اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: برترین‌های سال ۹۱ و ۹۲ در اردوی آمادگی شرکت کرده و برای شرکت در مسابقات جهانی آماده می‌شوند.

جانقربان با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقات گفت: ۹ رشته از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی شده است و متقاضیان یک روز قبل از آزمون کارت شرکت در آزمون را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.hemfuqexhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما