دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 65097
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت اسکواش قم گفت:

برترین‌های مسابقات اسکواش بانوان جام رمضان قم معرفی شدند

قم نيوز : دبیر هیئت اسکواش استان قم از مشخص شدن برترین‌های مسابقات اسکواش بانوان جام رمضان قم خبر داد.
برترین‌های مسابقات اسکواش بانوان جام رمضان قم معرفی شدند
برترین‌های مسابقات اسکواش بانوان جام رمضان قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز وحید مولوی اظهار داشت: رقابت‌های اسکواش ویژه بانوان استان قم تحت عنوان جام رمضان با شرکت فعالان اسکواش قم در این بخش در ره‌های سنی مختلف به انجام رسید و نفرات برتر این مسابقات در رده‌های سنی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

وی افزود: در این مسابقات در بخش تیمی در رده سنی نونهالان، شرکت کنندگان در ۳ گروه ۴ نفری با هم رقابت کردند که زهرا اسداللهی موفق شد قهرمان این مسابقات شود و نازنین زهرا سروری به مقام دوم رسید و فائقه ایرانی سوم شد.

دبیر هیئت اسکواش استان قم گفت: در رده سنی زیر ۱۳ سال، فاطمه سعادتی و ثنا بویانی به دیدار نهایی رسیدند که پیروزی با ثنا بویانی بود و این اسکواش باز موفق شد مقام نخست را کسب کند و مقام سوم این رده سنی به شیدا وفایی رسید.

وحید مولوی بیان داشت: در رده سنی بزرگسالان ماندانا باقری به همراه فاطمه نریمانی در این بخش به دیدار پایانی رسیدند که مقام قهرمانی در نهایت به ماندانا باقری اختصاص یافت و در رده سنی نیز یگانه قریبی به مدال برنز رسید.

وی عنوان کرد: در بخش تیمی نیز عنوان برتر به تیم فاطمه نریمانی، نیره حسینی، الهه حسینی، شیرین عسگری و فاطمه‌زهرا سروری تعلق گرفت و مراسم تجلیل از برتری‌های مسابقات جام رمضان در مراسم پایانی با حضور احمد مولوی رئیس هیئت اسکواش استان قم برگزار شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguz93.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما