يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 6524
حمدی نژاد عنوان کرد:

به 3 امتیاز بیشتر از نان شب نیاز داریم

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: با انجام تمرینات منظم آمادگی خوبی کسب کرده‌ایم و برابر مس کرمان تنها به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم.
به 3 امتیاز بیشتر از نان شب نیاز داریم
به گزارش قم نیوز، وحید حمدی‌نژاد  اظهار کرد: با توجه به برخورداری از زمان کافی برای انجام برنامه‌های مختلف آماده‌سازی، خوشبختانه صبای قم با وضعیتی آماده و تیمی قوی به مصاف تیم فوتبال مس کرمان می‌رود.

وی در تشریح وضعیت تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: تیم بسیار آماده و باانگیزه‌ای داریم زیرا تمام بازیکنان ما از آمادگی کافی برخوردار هستند و تا حد زیادی توانستیم آمادگی و هماهنگی مورد نظر کادر فنی تیم را به دست آوریم، خط دفاع صبای قم نیز کاملا آماده است تا سد محکمی در مقابل برنامه‌های هجومی تیم مس کرمان تشکیل بدهد.

مدافع با تجربه تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: صبای قم تیم بزرگی است و با آمادگی کامل در دو هفته پایانی به مصاف حریفان خود می‌رود تا به جایگاهی مناسب در لیگ یازدهم برسد و سهمیه آسیا را کسب کند.

وی بیان داشت: در ۳۲ هفته گذشته و در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیمی آماده مقابل تیم‌های لیگ برتری به میدان رفته‌ایم، تا این هفته در مجموع عملکرد خوبی داشته‌ و توانسته‌ایم نتایج خوبی کسب کنیم که ما را به کسب سهمیه آسیا و رتبه چهارم لیگ امیدوارتر کند.

حمدی‌نژاد با اشاره به تلاش تداوم روند موفقیت‌های تیم صبا تأکید کرد: البته در چهار بازی گذشته خود با وجود اینکه تیم ما موفق به کسب پیروزی نشده، تیم ما عملکرد بسیار خوبی داشته است و باید در دیدار با تیم فوتبال مس کرمان آن را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه هدف صبا فقط کسب رده چهارم و به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است یادآور شد: صبای قم مدیران پرتلاشی دارد و تمام آنها انتظار دارند تا این تیم‌ در مسابقات این فصل فوتبال لیگ برتر در حد یک تیم مدعی رو در روی حریفان به میدان برویم.

مدافع صبای قم عنوان کرد: خوشبختانه با تدابیر خوب کادر فنی تیم، در فرصت پس از بازی با داماش گیلان تا دیدار هفته سی و سوم برابر تیم فوتبال مس کرمان، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم این تمرینات زمینه تحولی مثبت و رو به پیشرفت را در تیم صبای قم برای کسب امتیازات بازی با تیم مس به وجود بیاورد.

وی تصریح کرد: نه تنها این مسابقه بلکه بازی بعد با سپاسی شیراز نیز برای ما دارای اهمیت و حساسیت‌ است اما این دیدار در خانه ما برگزار می‌شود و باید از فرصت میزبانی به خوبی بهره‌برداری کنیم تا کار به بازی آخر موکول نشود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.raqct1aw5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما