سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 65605
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کاراته قم خبر داد؛

حضور ۴ کاراته کای قمی در اردوی تیم ملی کاراته نونهالان

قم نيوز : رئیس هیئت کاراته استان قم از حضور ۴ کاراته کای قمی در اردوی تیم ملی کاراته نونهالان خبر داد.
حضور ۴ کاراته کای قمی در اردوی تیم ملی کاراته نونهالان
حضور ۴ کاراته کای قمی در اردوی تیم ملی کاراته نونهالان
علیرضا برخورداری قم نیوز اظهار داشت: حضور ۴ کاراته کای قمی در اردوی تیم ملی نونهالان موفقیت جدیدی برای کاراته قم به شمار می‌رود و کاراته قم همچنان در رده‌های سنی پایه نقشی پررنگ در پیشرفت و حرکت رو به جلوی کاراته کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: محمدمهدی پارسا معین، رضا دهقان، مهدی محمدی  و متین اسماعیلی کاراته کاهای قمی هستند که در این اردو حضور دارند و این نفرات شاگردان اساتید خوشنام کاراته استان قم، مجید عبدالحسینی و محمد نجفی به شمار می‌روند که کار تمرینی خود را در خراسان رضوی دنبال می‌کنند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: کاراته قم در بخش داوران نیز چهره‌های قابل افتخاری دارد به طوری که ابوالقاسم پایدار داور بین المللی کاراته استان قم به عنوان رییس کمیته داوران نیروهای مسلح انتخاب شده است.

برخورداری با اشاره به حضور کاراته کاهای قمی در یک دوره مسابقه سبکی بین المللی بیان داشت: مسابقات سبکی آسیایی کاراته کیوکوشین کان هفته گذشته در قزاقستان برگزار شد و از استان قم محمدرضا امیدیان، محمد اسدی وامیر حسین توانایی با مربیگری محمد رضا رستمی زاده در این  مسابقات حضور داشتند که محمدرضا امیدیان صاحب مدال نقره شد.

وی عنوان کرد: همچنین در بخش آموزش، کارگاه آموزشی شناخت و پیشگیری از آسیب‌های ورزشی کاراته به همت هیئت کاراته استان قم با تدریس دکتر آقایی در محل سالن جلسات خانه جوان قم برگزار شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbs0b0.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما