سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : 6565

پرسنل شهرداری های قم استخدام پیمانی می شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر كل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: با هدف ایجاد امنیت شغلی، استخدام پیمانی در شهرداری های استان قم صورت می گیرد. ‏
پرسنل شهرداری های قم استخدام پیمانی می شوند
به گزارش قم نیوز، مهدی متقیان در این زمینه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این استخدام با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری و مجوزهای صادره از سوی وزارت كشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها صورت می گیرد. ‏

وی اضافه كرد: با توجه به درخواست های رسیده به كمیته استانی، به تفكیك شهرداری جعفریه برای جذب سه نفر، سلفچگان پنج نفر، دستجرد چهار نفر، قنوات سه نفر و كهك پنج نفر درخواست مجوز كرده اند كه مجوز استخدام پیمانی برای این تعداد در این شهرداری ها صادر شده است. ‏

وی تاكید كرد: هیچگونه محدودیتی برای شهرداری های استان برای درخواست مجوز استخدام بر اساس چارت مصوب وجود ندارد و آنان می توانند با ارایه درخواست نسبت به جذب نیرو اقدام كنند.

متقیان گفت: بر اساس مجوزهای صادر شده توسط مراجع ذیربط این استخدام شامل كارمندان شهرداری قم نیز می شود، ولی به رغم پیگیری ها، مكاتبات و جلسات تا به امروز مسوولان شهرداری قم از این طرح استقبال نكرده اند.

وی تصریح كرد: این در حالیست كه شهرداری قم با توجه به روند توسعه شهری و اجرای پروژه های عمرانی متعدد، نیازمند نیروهای متخصص و كارآمد در حوزه های مختلف می باشد.

وی اظهار امیدواری كرد: شهرداری هایی كه تاكنون اقدامی انجام نداده اند، از فرصت باقیمانده برای شركت در این طرح استفاده كنند.

مدیر كل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم اضافه كرد: آزمون استخدام پیمانی در شهرداری های استان قم پایان خردادماه یا اوایل تیرماه بصورت متمركز توسط استانداری قم برگزار می شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.9092yt0kka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما