چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 6598
مدیركل امور شهری استانداری قم خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی غیر حضوری برای كاركنان شهرداری های استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر كل امور شهری و شوراهای استانداری قم از برگزاری اولین دوره آموزشی مكاتبه ای و غیر حضوری كاركنان شهرداری های استان خبرداد.
برگزاری دوره آموزشی غیر حضوری برای كاركنان شهرداری های استان قم
به گزارش قم نیوز، مهدی متقیان اظهار داشت: با توجه به سیاست جدید پژوهشكده مدیریت شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور و به منظور ارتقاء كمی و كیفی دوره های آموزشی، سطح علمی پرسنل و مدیران شهرداری ها و سازمان های وابسته، آموزش غیر حضوری و مكاتبه ای از ابتدای سال ۹۱ در سطح استان و بین شهرداری ها آغاز شد.

وی افزود: در پایان این دوره به پذیرفته شدگان در آزمون نهایی گواهی آموزشی اعطا خواهد شد و از شهرداری های فعال و برتر نیز تقدیر به عمل می آید.

وی ضمن تشكر از شهرداری های تابعه استان به دلیل مشاركت در این دوره ها، خاطر نشان كرد: با وجود مكاتبات فراوان و برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران شهرداری قم، تا كنون هیچ پاسخی برای حضور در این دوره ها ارائه نگردیده است و لذا كاركنان این شهرداری از فرصت استفاده و بهره وری از مزایای تخصصی و اداری این دوره ها محروم مانده اند.

وی افزود: هر یك از دوره های آموزشی ارائه شده معادل ۲۰ ساعت آموزش بوده و كاركنان شهرداری ها می توانند با گذراندن ۶۰۰ ساعت از این دوره ها، معادل یك مقطع تحصیلی بالاتر دریافت و از مزایای آن بهره مند گردند.

متقیان با اشاره به اهمیت این دوره ها گفت: نظام آموزش غیر حضوری كه یكی از راهبردهای اساسی برای توسعه آموزش محسوب می شود، به منظور توسعه و تعمیم آموزش در سازمان ها به عنوان مكمل روش های حضوری طراحی شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.hemfuqeiosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما