پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 65673
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس فتا استان قم:

مردم مراقب کلاهبرداری حواله‌های جعلی در فضای مجازی باشند

قم نيوز : رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان با توجه به افزايش قيمت تعدادي از اجناس و کالاهاي سرمايه‌ای از مردم خواست تا هشدارهای پلیسی در خصوص سوء استفاده کلاهبرداران را جدی بگیرند.
مردم مراقب کلاهبرداری حواله‌های جعلی در فضای مجازی باشند
مردم مراقب کلاهبرداری حواله‌های جعلی در فضای مجازی باشند
به گزارش قم نیوز علی موالی اظهار کرد: با توجه به نوسانات اخیر قیمت بازارهایی نظیر خودرو و سکه، کلاهبرداران و افراد سود جو در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار آگهی فروش حواله‌های جعلی می‌کنند که بایستی مردم در این خصوص هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: این افراد با قرار دادن آگهی‌های ویژه فروش با شرایط پرداخت اعتباری و کمتر از قیمت بازار اقدام به تبلیغات گسترده در فضای مجازی کرده و با شیوه‌های خاصی مبالغ هنگفتی را از خریداران کلاهبرداری کرده و بعد از واریز وجه توسط خریداران و پیگیری برای تحویل آن، پاسخی دریافت نمی‌کنند و با عدم تحویل کالا مواجه می‌شوند.

موالی به مردم هشدار داد: شهروندان گرامی در معاملات اینترنتی نسبت به تبلیغات اغوا کننده دقت کنند و  از صحت آگهی فروش اطمینان حاصل کرده و  قبل از انجام هر گونه خرید، آدرس و شماره تلفن واقعی فروشنده اینترنتی را بررسی و سپس اقدام به خرید کنند.

رئیس پلیس فتا استان قم توصیه کرد: در صورت انجام هرگونه خرید اینترنتی و معامله در فضای مجازی از روش‌های مناسب و ایمن برای پرداخت‌ها در اینترنت استفاده کنید تا اطلاعات مالی و بانکی شما مورد سرقت قرار نگیرد.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcgw393.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما