شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 65740
منبع : خبرگزاری فارس

خانه تكواندو قم ميزبان مسابقات قهرماني / بانوي قمي قاضي تكواندو ايران

قم نيوز : مسابقات قهرماني رده‌هاي سني نوگلان، خردسالان و نونهالان تكواندو به ميزباني خانواده تكواندو شهيدان برجعلي‌زاده قم برگزار مي‌شود.
خانه تكواندو قم ميزبان مسابقات قهرماني / بانوي قمي قاضي تكواندو ايران
خانه تكواندو قم ميزبان مسابقات قهرماني / بانوي قمي قاضي تكواندو ايران
به گزارش قم نیوز با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت تکواندو استان قم روز جمعه 22 تیر ماه، مسابقات کیوروگی قهرمانی قم در گروه‌های سنی نوگلان، خردسالان و نونهالان برگزار می‌شود در حالی که دارندگان کمربند زرد، سبز و آبی در رده نوگلان و کمربند‌های سبز و آبی در رده‌های خردسالان و نونهالان رقابت می‌کنند.

ثبت‌نام برای حضور در این دوره از مسابقات تا شانزدهم تیر‌ماه انجام می‌شود، در حالی که مسابقات نوگلان با حضور متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1388 به بالا برگزار می‌شود و خردسالان تکواندوکار با عنوان غنچه‌های تکواندو برای حضور در این رقابت‌ها باید متولد یازدهم دی‌ماه سال 1385 تا دهم دی‌ماه سال 1388 باشند.

مسابقات رده سنی نونهالان تکواندو قهرمانی پسران قم با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو نیز ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1382 تا دهم دی‌ماه سال 1385 برگزار می‌شود، ضمن اینکه تکواندوکاران باید کارت بیمه ورزشی سال 97 را هنگام وزن‌کشی و شرکت در مسابقات ارائه کنند.

با توجه به میزبانی هیأت تکواندو استان قم از دوره داوری درجه‌های یک تا سه این رشته، ثبت‌نام از علاقمندان به حضور در این دوره‌ تا روز شنبه نهم تیر ماه در کمیته آموزش هیأت تکواندو انجام می‌شود و افرادی که آمادگی خود را در این دوره مربیگری اعلام نکنند تا پایان سال ۹۷ امکان حضور در دوره‌های دیگر را ندارند.

در ادامه قضاوت داوران تکواندو قم در مسابقات کشوری این رشته، کبری سخایی‌وطن از داوران شاخص این رشته که مقطعی مسوولیت نایب‌رئیسی هیات تکواندو استان قم را نیز بر عهده داشت، به نمایندگی از قم در مسابقات رده سنی خردسالان قهرمانی کشور به میزبانی یزد داوری کرد.

دیگر خبر از تکواندو استان قم این است که محمد جمشیدی، سیدعلی خیرخواه‌علوی، افشارزاده، عبدالله بینایی، عباس رفیعی، بلال سلیمانی و محمدحسین کارگر اساتید تکواندو استان قم در آزمون ارتقا کمربند دان هفت این رشته ورزشی در تهران حضور یافتند.

همچنین هیات تکواندو استان قم این روزها در حال ثبت‌نام آزمون دوره ۲۴۵ این رشته ورزشی است، در حالی که این دوره‌ آموزشی در دو بخش مردان و بانوان روز پنجشنبه چهاردهم تیر ماه به مدت دو روز در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده شهر قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcbgzb0.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما