يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 65776
منبع : خبرگزاری مهر

تمرینات تیم فوتسال «الماس شهر قم» از یکشنبه آغاز می‌شود

قم نيوز : مدیر عامل باشگاه الماس شهر قم گفت: تمرینات تیم فوتسال الماس شهر قم برای حضور در لیگ دسته اول فوتسال از یکشنبه آغاز می‌شود.
محمد شریفی مدیر عامل باشگاه الماس شهر قم
محمد شریفی مدیر عامل باشگاه الماس شهر قم
به گزارش قم نیوز محمد شریفی اظهار داشت: تیم فوتسال الماس شهر قم امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند و تمرینات این تیم از روز یکشنبه ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه تمرینات خود را آغاز خواهد شد.

وی افزود: به عنوان طرح اولیه آغاز کار، از حدود ۴۵ نفر از فوتسالیست‌های دارای ظرفیت فنی مناسب و بومی دعوت شده است تا در ۳ جلسه تمرینی، توانمندی‌های خود را در معرض دید کادر فنی تیم فوتسال الماس شهر قرار دهند.

مدیر عامل باشگاه الماس شهر قم گفت: پس از پایان این مرحله ۳ جلسه‌ای، فهرست قطعی بازیکنان تیم الماس شهر برای حضور در لیگ دسته اول فوتسال اعلام می‌شود و عقیده داریم استان قم از نظر فنی در فوتسال به اندازه‌ای غنی هست که نیازی به استفاده محسوس از بازیکنان غیر بومی نداشته باشیم.

شریفی بیان داشت: حضور تیم الماس شهر به عنوان بخش خصوصی در عرصه فوتسال با حمایت و همیاری مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان قم و حسن عابدی مدیر کل و مسئولین هیئت فوتبال استان قم به ثمر نشسته است و از حمایت‌های این مسئولین قدردانی می‌کنم.

وی عنوان کرد: امیدوارم در ادامه مسیر حضور تیم الماس شهر در لیگ دسته اول نیز با مساعدت‌ها و حمایت‌های مسئولان استان، راه پیشرفت و تعالی این تیم که به نحوی در کنار تیم سوهان محمد سیما در لیگ برتر، شناسنامه  فوتسال استان است سریع و هموار شود.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcai0ni.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما