سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 65867
منبع : خبرگزاری مهر
مسئول مسابقات بسکتبال ۳ نفره کشور به مهر خبر داد؛

حضور ۲۲ استان در مسابقات بسکتبال ۳ نفره کشور

قم نيوز : مسئول مسابقات بسکتبال ۳ نفره کشور از حضور ۲۲ استان در مسابقات بسکتبال ۳ نفره کشور در قم خبر داد.
حضور ۲۲ استان در مسابقات بسکتبال ۳ نفره کشور
حضور ۲۲ استان در مسابقات بسکتبال ۳ نفره کشور
به گزارش قم نیوز محسن عباسی اظهار داشت: ۲۲ تیم در مسابقات بسکتبال ۳ نفره کشور که در قم برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت و تیم‌ها روز سه‌شنبه وارد قم می‌شوند و از روز پنج شنبه مسابقات خود را آغاز می‌کنند. هر تیم شامل ۴ بازیکن و یک سرپرست است و این رویداد، ثبت جهانی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مسابقات بسکتبال ۳ نفره قهرمانی کشور در قم در سایت فدراسیون جهانی بسکتبال قابل رویت است و این بر رسمیت کار افزوده است. نام و مشخصات هر بازیکن در سایت فدراسیون جهانی قرار گرفته و نقش شناسنامه بازیکن را دارد.

مسئول برگزاری مسابقات بسکتبال ۳ نفره کشور گفت: ما باید به صورت آنلاین نتایج را برای فیبا ارسال کنیم و فیبا روی برگزاری این مسابقات نظارت دارد و اعتبار این مسابقات را فدراسیون بسکتبال نزد فدراسیون جهانی تضمین می‌کند. محمد کسایی پور رئیس دپارتمان ۳ نفره فدراسیون بسکتبال، پیام سیفی زاده از ناظران خوشنام ایران و ناظر برگزاری این مسابقات از سوی فدراسیون بسکتبال به قم می‌آیند.

عباسی بیان داشت: گفته شده احتمال حضور دکتر طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در قم وجود دارد و وی به احتمال قریب به یقین به قم خواهد آمد. ۱۲ داور از سراسر کشور برای این مسابقات به قم سفر می‌کنند.

مسئول دپارتمان داوری هیئت بسکتبال استان قم عنوان کرد: حداقل در ۱۰ سال اخیر چنین رویداد وسیع بسکتبالی در قم نداشته‌ایم و مراسم اهدای جوایز و جام مسابقات نیز به شیوه‌ای شکیل برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه مسابقات نیز از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه با رژه تیم‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی، خوزستان، قم، سمنان، لرستان، چهار محال و بختیاری، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، زنجان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، مازندران، گیلان، تهران، بوشهر، البرز، هرمزگان و مرکزی تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcbzwb0.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما