پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 65987
منبع : خبرگزاری تسنیم

قم رتبه نخست ثبت اطلاعات کانون‌های مساجد در سامانه "سجا" را کسب کرد

قم نيوز : مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم گفت: با پایان یافتن فاز نخست اجرایی سامانه "سجا" اطلاعات بیش از ۲۰ هزار کانون از مساجد کشور ثبت‌ شده که در این فاز استان قم رتبه نخست کشور را کسب کرد.
قم رتبه نخست ثبت اطلاعات کانون‌های مساجد در سامانه "سجا" را کسب کرد
قم رتبه نخست ثبت اطلاعات کانون‌های مساجد در سامانه "سجا" را کسب کرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعید روحانی در جلسه توجیهی کانون‌های مساجد استان قم با اشاره به سیاست‌های دبیرخانه کانون مساجد استان اظهار داشت: یکی از موارد مهم در سال جاری توجه به کانون‌های خواهران و خانواده است که نگاه ویژه‌ای به این موضوع صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد امکانات و تجهیزات کانون‌های خواهران هستیم، افزود: در برنامه‌های پیش رو با توجه به مدیریت جدید خانواده‌ها محور کانون و سن مخاطبین قرارگرفته که در این زمینه خانه‌های نور یا همان مهدهای قرآنی در قم راه‌اندازی شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم تصریح کرد: راه‌اندازی مهدهای قرآنی در قم با توجه به استقبال ستاد عالی کانون‌های کشور مقرر شد آیین‌نامه‌های کشوری آن آماده و برای بهره‌گیری دیگر استان‌ها ابلاغ شود.

وی راه‌اندازی سامانه سجا را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با پایان یافتن فاز نخست اجرایی این سامانه اطلاعات بیش از 20 هزار کانون از مساجد کشور ثبت‌شده است که در این فاز استان قم رتبه نخست کشور را کسب کرد.

روحانی با بیان اینکه 100 درصد کانون‌های استان قم در سامانه سجا ثبت‌شده است، ابرار کرد: در فاز دوم اطلاعات اعضای کانون‌های مساجد قرار به ثبت است که مسئولان کانون‌ها با قوت این کار را انجام خواهند داد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان کانون‌های مساجد باید در برنامه‌ها و فعالیت‌های حضوری فعال‌تر داشته باشند، عنوان کرد: با حضور در برنامه‌ها علاوه بر افزایش آگاهی به علم مدیریت کانون در فرصت پیش‌آمده می‌توان شاهد موفقیت روزافزون کانون‌های استان قم باشیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم یادآور شد: اخلاص در کار در کنار تلاش خستگی‌ناپذیر و استقامت در امورات سبب کاهش وابستگی به مادیات و کسب رضایت خداوند و مردم می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت هم‌افزایی بیشتر مسئولان کانون‌های مساجد تصریح کرد: باید سعی شود به‌صورت تشکیلاتی با دیگر کانون‌ها ارتباط برقرار شود و نباید اجازه خروج فعالیت‌ها از مسجد محوری دهیم.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcefo8p.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما