يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 66121
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار قم:

توسعه 2 هزار مترمربعی بوستان مژده تا پایان تابستان

قم نيوز : شهردار منطقه چهار قم گفت: بوستان مژده در ابتدای صفاشهر تا پایان تابستان به مساحت 2 هزار مترمربع توسعه خواهد یافت.
توسعه 2 هزار مترمربعی بوستان مژده تا پایان تابستان
توسعه 2 هزار مترمربعی بوستان مژده تا پایان تابستان
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با تاکید بر اینکه توسعه بوستان‌های شهر و همچنین درختکاری در سال‌های قبل از پروژه‌های ویژه شهرداری بوده است، گفت: شهر قم از نظر سرانه‌های تفریحی و فضای سبز کمبودهای بسیاری دارد و اگرچه شرایط منطقه چهار قم از این نظر بهتر از دیگر مناطق است اما به طور ویژه در راستای توسعه فضای سبز در منطقه اقدام می‌شود.

شهردار منطقه چهار قم توسعه بوستان مژده در ابتدای خیابان صفاشهر و حریم دکل را یکی از پروژه‌های منطقه چهار عنوان کرد و افزود: این پروژه به مساحت 2 هزار مترمربع از ابتدای تیرماه آغاز شده و امیدواریم بتوانیم اقدامات عمرانی آن را تا پایان تابستان به اتمام برسانیم.

متین فر عملیات عمرانی این پروژه را شامل جدولگذاری، موزاییک فرش و باغچه‌سازی عنوان کرد و افزود: سه میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم در بهبود شرایط تفریحی و فضای سبز منطقه اثر مناسبی داشته باشد.

وی توسعه بوستان علوی، احداث بوستان زائر، بوستان شهدای گمنام، کوثر و... را از دیگر پروژه‌های تفریحی و فضای سبز منطقه چهار دانست و افزود: یکی از پروژه‌های ویژه‌ای که در منطقه چهار در حال اجرا است مجموعه بوستان‌های هزار هکتاری از میدان مفید تا کوه خضر(ع) و دو برادران است که به عنوان یک کارویژه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyydv.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما