دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 66159
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت موتورسواري و اتومبيلراني استان قم:

اتومبيلران قم روي سكوي سوم ايران ایستاد

قم نيوز : دبير هیأت موتورسواري و اتومبيلراني از موفقيت اتومبيلران قم در كسب مقام سوم پيكارهاي سال 1397 درگ قهرماني كشور خبر داد.
اتومبيلران قم روي سكوي سوم ايران ایستاد
اتومبيلران قم روي سكوي سوم ايران ایستاد
به گزارش قم نیوز سیدمهدی صالحی امروز اظهار کرد: در طول سال اعزام‌های متعددی در هر دو رشته  موتورسواری و اتومبیلرانی قم به پیکارهای قهرمانی کشور انجام می‌شود و یکی از اعزام‌های موفق به مسابقات درگ قهرمانی کشور صورت گرفت که در آن سعید طباطبایی عملکرد بسیار خوبی داشت و یک رتبه ارزشمند برای ورزش قم به ارمغان آورد.

وی با اشاره به رتبه سومی اتوموبیلران قم در نخستین راند مسابقات درگ قهرمانی کشور، عنوان کرد: این موفقیت ارزنده در کلاس NA به دست آمد، در حالی که با حضور برترین‌های کشور شاهد برگزاری این دوره از رقابت‌ها در سطحی بسیار مطلوب از نظر کمی و کیفی بودیم.

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: امسال برگزاری رقابت‌های درگ قهرمانی کشور در پنج مرحله پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است و نخستین مرحله آن با حضور قهرمانان برجسته استان‌های مختلف به میزبانی هیأت البرز به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی خاطرنشان کرد: این مرحله زیر نظر کمیته درگ فدراسیون و با عنوان یادواره شهدای هفتم‌تیر برگزار شد، در حالی که اتومبیلرانان حرفه‌ای رشته درگ در هشت کلاس به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و سعید طباطبایی نماینده شاخص قم روی سکوی سوم ایستاد.

صالحی یاد آور شد: این پیکارها با تایم‌گیری و تعیین خط آغاز شد و در مسابقه حذفی، رقابت اصلی برای مشخص شدن نفرات برتر هر کلاس بسیار جذاب و تماشایی بود، در شرایطی که طبق برنامه‌ریزی کمیته درگ، تعداد 70 نفر از 10 استان کشور آمادگی خود را برای این مرحله اعلام کرده بودند و مطابق انتظار، مسابقه‌ای پرهیجان با حضور علاقمندان به این رشته در پیست گرم‌دره برگزار شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyq93.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما