يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۹
کد مطلب : 66716
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

همدلی بسیار خوبی میان مجموعه مدیریت شهری وجود دارد

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تعامل میان شهرداری و شورای شهر از عوامل بسیار مهم پیشرفت و توسعه شهری است که در حال حاضر همکاری و همدلی بسیار خوبی میان شهرداری و شورای شهر وجود دارد.
همدلی بسیار خوبی میان مجموعه مدیریت شهری وجود دارد / هدف مجموعه مدیریت شهری خدمت به مردم است
همدلی بسیار خوبی میان مجموعه مدیریت شهری وجود دارد / هدف مجموعه مدیریت شهری خدمت به مردم است
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در مراسم افتتاح ۲۶ پروژه منطقه ۴ شهر قم که شنبه شب در مسجد امام حسین (ع) منطقه ۴ برگزار شد اظهار کرد: این مسئله که گفته می‌شود شهر قم در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد واقعیتی است که برای همه مردم شهر مشهود است و بدون تردید با مشارکت مردم در ابعاد مختلف، این توسعه و پیشرفت سرعت و شتاب بیشتری پیدا می‌کند تا بتوانیم به آنچه که شایسته شهر مقدس قم است، دست پیدا کنیم.

وی افزود: شهر یک موجود زنده است و دائما باید به نیاز‌های شهر پاسخ داده شود و این از وظایف مجموعه مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورای شهر تلاش می‌کند تا تمام شهر از خدمات یکسان بهره‌مند شوند خاطرنشان کرد: در بسیاری از شاخص‌ها، منطقه ۴ سرآمد است و امیدواریم که این پیشرفت‌ها در منطقه ۴ به مراتب بیشتر شود اما نباید از دیگر مناطق نیز غافل شویم و باید در راستای عدالت اجتماعی به دیگر مناطق نیز توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: تعامل میان شهرداری و شورای شهر از عوامل بسیار مهم پیشرفت و توسعه شهری است که در حال حاضر همکاری و همدلی بسیار خوبی میان شهرداری و شورای شهر وجود دارد و هدف همه ما استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم و توسعه شهر قم است.

جلالی گفت: در حال حاضر در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و از لحاظ درآمدی نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته‌ایم اما ما همچنان مسیر پیشرفت و توسعه شهری را با قدرت دنبال می‌کنیم و در شورای پنجم عهد کرد‌ه‌ایم که همواره حامی مردم و پشتیبان شهرداری باشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvedv.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما