سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 66835
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام و المسلمین ربانی: 

مدافعان تمامیت ارضی آنطور که باید تجلیل نمی‌شوند 

قم نيوز : رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: متأسفانه کسانی که از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کرده و از جانشان می‌گذرند آنطور که باید تجلیل نمی‌شوند، درحالی‌که به موفقیت در یک رشته ورزشی بسیار اهمیت داده می‌شود.
مدافعان تمامیت ارضی آنطور که باید تجلیل نمی‌شوند
مدافعان تمامیت ارضی آنطور که باید تجلیل نمی‌شوند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین ربانی در جلسه شورای اداری این مرکز با تبریک ایام مبارک دهه کرامت گفت: گاهی ما با زندگی ائمه(ع) کمتر آشنا هستیم که نشان از مظلومیت آنان دارد و نیاز است برنامه‌هایی برای آشنایی بیشتر با ائمه در زمان موالید و وفات آنان برگزار شود.
وی به مظلومیت امام رضا(ع) در دوران زندگی‌ اشاره کرد و افزود: در تاریخ داریم که گاهی حرف امام رضا(ع) را قبول نمی‌کردند و برای تأیید حرف ایشان دلیل و مدرک می‌خواستند.

رئیس مرکز خدمات حوزه بیان کرد: در شرایط کنونی نیز گاهی برخی از افراد داخلی به بیانات مقام معظم رهبری توجه نمی‌کنند، اما حرف‌های دشمنان را اهمیت می‌دهند؛ این خیلی ظلم است که برخی بیماردل باشند و حرف دشمن را بر حرف رهبری مخلص، تیزهوش و مؤمن مقدم بدانند.
وی یکی از دلایل اینکه عده‌ای حق را رها می‌کنند دنیاطلبی آنان دانست و گفت: ظلم عظیمی که به امام رضا(ع) از ناحیه بستگان، اصحاب و دشمنانشان شد جای بررسی دارد اما در مقابل، عظمت امام رضا(ع) چشم همه را خیره کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه با اشاره به جنگ فرهنگی دشمنان علیه ایران تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند که به ما ضربه بزنند و من گمان می‌کنم بیشتر از این ظرفیت و توان ندارند.
وی ابراز داشت: در این شرایط ما وظیفه داریم امیدوارتر و با انگیزه‌تر برای انقلاب و کشورمان تلاش کنیم و نقاط قوت، پیشرفت و عظمت کشور را دیده و آن را بیان کنیم.
رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: اکثر کسانی که منفی‌بافی می‌کنند، همان‌هایی هستند که بیشترین نفع را از جمهوری اسلامی برده‌اند، چراکه مستضعفان اکثراً صبورند و شکرشان به درگاه خدا بیشتر است.

وی یاد شهدای مریوان را گرامی داشت و تأکید کرد ما نباید، این  ازجان‌گذشتگی‌ها را فراموش کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: متأسفانه کسانی که از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کرده و از جانشان می‌گذرند آن‌طور که باید تجلیل نمی‌شوند، درحالی‌که به موفقیت در یک رشته ورزشی بسیار اهمیت داده می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchm6n-.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما