سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 66846
منبع : ایسنا

دیدار با 3700 خانواده شاهد و ایثارگر

قم نيوز : مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تا کنون با 3700خانواده معظم شاهد و ایثارگر در استان قم دیدار و از مقام صبر و ایثار این عزیزان تقدیر شده است.
دیدار با 3700 خانواده شاهد و ایثارگر
دیدار با 3700 خانواده شاهد و ایثارگر
به گزارش ایسنا منطقه قم، سردار سید جواد هاشمی با بیان این مطلب، عنوان کرد: دیدار، تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده معظم شهدا و رسیدگی به مسایل این عزیزان از وظایف اصلی و ذاتی بنیاد شهید وامور ایثارگران است و تلاش شده تا این اقدام به نحو احسن صورت گیرد.

وی تاکید کرد : تکریم خاندان شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، فرهنگی که استقلال، آزادی، عزت و امنیت کشور را تضمین می کند.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان قم اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه های عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، ملت ایران مدیون خونهای پاک شهدا و ایثار و فداکاری خانواده شهدا است.

سردار هاشمی اضافه کرد: این دیدارها سپاس از مقام صبر و ایثار و استقامت خانواده معظم شهدا است که گاه تک فرزند ذکور و یا بیش از دو فرزندش را تقدیم راه اسلام کرده است.

وی افزود: امروز وظیفه ما وفاداری و پاسداری از خونهای پاک شهدا است، با عمل به وصایای شهدا، دیدار با خانواده شهدا غبار فراموشی را زدوده و موجب تقویت روحیه ایثار در خدمت گذاران به نظام می شود.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjmoem.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما