پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 66968
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

امام‌جمعه پردیسان: بلوار آيت‌الله بروجردی بسیاری از مشکلات ترافیکی پردیسان را برطرف می‌کند

قم نيوز : امام‌جمعه پردیسان قم گفت: با افتتاح و بهره‌برداری بلوار آیت‌الله بروجردی بسیاری از مشکلات ترافیکی شهروندان پردیسان برطرف می‌شود، همچنین افتتاح این بلوار در روز ولادت امام رضا(ع) بسیار ارزشمند است.
بلوار آيت‌الله بروجردی بسیاری از مشکلات ترافیکی پردیسان را برطرف می‌کند
بلوار آيت‌الله بروجردی بسیاری از مشکلات ترافیکی پردیسان را برطرف می‌کند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین قوامی در آیین افتتاح ۲۵ پروژه منطقه ۸ قم که در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) برگزار شد ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع)‌، اظهار کرد: مسئولان استان قم وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید توجه داشته باشیم که مسئولیت داشتن در قم و خدمت کردن در این شهر نعمت بسیار بزرگی است و باید قدردان این نعمت باشیم.
امام‌جمعه پردیسان با اشاره به افتتاح بلوار آیت‌الله بروجردی، خاطرنشان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری بلوار آیت‌الله بروجردی بسیاری از مشکلات ترافیکی شهروندان پردیسان برطرف می‌شود، همچنین افتتاح این بلوار در روز ولادت امام رضا(ع) بسیار ارزشمند است.
قوامی با بیان اینکه منطقه ۸ قم تنها منطقه‌ قم است که امام‌جمعه‌ دارد، گفت: منطقه ۸ قم ویژگی مدیریت یکپارچه شهری دارد و در تلاش هستیم که در این منطقه مدیریت واحد شهری اجرایی شود و امیدواریم که شهرداری و شورای شهر ما را در اجرای این طرح کمک کنند.
وی ادامه داد: شهردار سابق منطقه ۸ طرح محله‌یار را ارائه داده ‌بودند که بر اساس این طرح هر محله یک شهردار داشته باشد تا بازو و کمک شهردار منطقه و ناحیه باشد و امیدواریم که مجموعه مدیریت شهری از این طرح حمایت کند تا این طرح نیز در این منطقه اجرایی شود.
امام‌جمعه پردیسان عنوان کرد: پردیسان محل تولید آسیب‌های اجتماعی است و آسیب‌های اجتماعی زیادی در این منطقه وجود دارد که امیدوارم مجموعه مدیریت شهری اجازه دهد تا در هر مجتمع یک روحانی به فعالیت‌های فرهنگی مشغول شود و بدون تردید این طرح می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcevo8p.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما