چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 67227
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد:

افزایش دغدغه شهروندان قمی نسبت به حفظ و نگهداری فضای سبز

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در سال‌های اخیر دغدغه شهروندان نسبت به حفظ فضای سبز در شهر افزایش چشم‌گیری داشته است.
افزایش دغدغه شهروندان قمی نسبت به حفظ و نگهداری فضای سبز
افزایش دغدغه شهروندان قمی نسبت به حفظ و نگهداری فضای سبز
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین سازمان پارک‌ها و سازمان فنی و حرفه‌ای، با اشاره به پیگیری امور آموزشی در حوزه سازمان پارک‌ها و فضای سبز، اظهار کرد: در حوزه روش‌های نوین آبیاری، افزایش کیفیت کاشت و... آموزش‌های ویژه برای نیروهای کارشناسی سازمان داریم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به اقدامات آموزشی برای کارگران فضای سبز اشاره کرد و افزود: دستورالعمل‌های ویژه‌ای به کارگران ارائه شده تا آبیاری به درستی انجام پذیرد و در نوبت شب باشد؛ البته با این حال مشکلاتی داریم که در این زمینه نیاز داریم آموزش‌های لازم به کارگران ارائه شود.

جوادیان با اشاره به اهمیت ارائه آموزش‌های شهروندی به شهروندان، خاطرنشان کرد: ما تاکید داریم عناوین آموزش‌هایی که به شهروندان ارائه می‌کنیم کاربردی باشد و خصوصا افراد خانه‌دار بتوانند از حداقل فضا و امکانات خود استفاده کنند تا فضای سبز مناسبی در منزل داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر دغدغه شهروندان نسبت به حفظ فضای سبز در شهر افزایش چشم‌گیری داشته است، تصریح کرد: توسعه چشم‌گیر عرصه‌های سبز در شهر مستلزم این امر است که شهروندان همیار و همکار شهرداری برای نگهداری از عرصه‌ها باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5x09.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما