شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 67351
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
شهردار منطقه یک قم:

بوستان‌های منطقه یک تا پایان سال به 60 مورد می‌رسد

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم گفت: سال 96 بالغ بر 7 بوستان در منطقه یک احداث شد که با این کار تعداد بوستان‌های منطقه به 53 مورد رسیده است و امید داریم با 7 بوستانی که امسال ایجاد می‌شود، تعداد بوستان‌های منطقه یک را به 60 عدد برسانیم.
بوستان‌های منطقه یک تا پایان سال به 60 مورد می‌رسد
بوستان‌های منطقه یک تا پایان سال به 60 مورد می‌رسد
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به وضعیت فضای سبز در منطقه یک شهر قم، اظهار کرد: سال 96 بالغ بر 7 بوستان در منطقه یک احداث شد که با این کار تعداد بوستان‌های منطقه به 53 مورد رسیده است و امید داریم با 7 بوستانی که امسال ایجاد می‌شود، تعداد بوستان‌های منطقه یک را به 60 عدد برسانیم.

شهردار منطقه یک قم ادامه داد: با این اقدامات تلاش بر این است که سرانه‌های فضای سبز از 7.9 مترمربع به ازای هر نفر به بیش از هشت مترمربع برسد.

اصفهانیان مقدم استفاده از الگوهای مهندسی فضای سبز، اجرای سیستم‌های مکانیزه آبیاری و کاشت درختان متناسب با اقلیم و شرایط آب و هوایی قم در راستای توسعه پایدار فضای سبز با رویکرد ارتقاء محیط زیست شهری و سرانه‌های فضای سبز را در دستور کار شهرداری منطقه یک دانست و افزود: توسعه فضای سبز نقش بسیار مهمی در تلطیف محیط زیست شهری و تامین سرانه‌های فضای سبز و خدماتی دارد.

وی اذعان کرد: در سال‌های اخیر شاهد اقدامات ویژه‌ای در مناطق شهری در راستای توسعه فضای سبز بوده‌ایم و امیدواریم به زودی تا افق 1400 بتوانیم به سرانه‌های استاندارد دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcb8fb0.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما