يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 67408
منبع : خبرگزاری تسنیم

فعالیت اردوهای جهادی در استان کرمانشاه کفاف مشکلات را نمی‌دهد

قم نيوز : فرمانده قرارگاه جهادی مرکز علویون سپاه استان قم گفت: کمک‌های دولتی به مردم زلزله‌زده مناسب نیست و در حال حاضر استان کرمانشاه به کمک مالی مردم، نهادهای ذی‌ربط و نیروی انسانی متخصص نیاز دارد و خدمات گروه‌های جهادی کفاف مشکلات این استان را نمی‌دهد.
فعالیت اردوهای جهادی در استان کرمانشاه کفاف مشکلات را نمی‌دهد
فعالیت اردوهای جهادی در استان کرمانشاه کفاف مشکلات را نمی‌دهد
به گزارش قم نیوز محسن کشاورزی با اشاره به اقدامات قرارگاه جهادی مرکز آموزشی علویون قم در شهر سرپل ذهاب کرمانشاه اظهار داشت: این قرارگاه به‌منظور بازسازی، بهسازی و ارائه خدمات جهادی از طرف سپاه استان قم در استان کرمانشاه تشکیل‌ شده است.

وی با بیان اینکه این قرارگاه ظرفیت اعزام هفتگی 80 نفر به سرپل ذهاب را دارد، افزود: در حال حاضر با حضور سردار سعید قاسمی پروژه‌هایی اعم از تعمیر و تجهیز مدرسه، نوسازی مسجد و آب‌رسانی را در روستاهای گنجوره و کوئیک حسن بر عهده گروه جهادی مرکز علویون سپاه قم است.

فرمانده قرارگاه جهادی مرکز علویون سپاه استان قم با اشاره ساخت مدرسه در مقطع دبیرستان در شهر سرپل ذهاب گفت: تاکنون 7 منزل ساخته و تحویل مردم شده است که 14 منزل نیز در مرحله نازک‌کاری قرار داشته که تا 25 مردادماه این پروژه نیز تکمیل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نوسازی مدرسه کوئیک حسن تا 9 شهریورماه به پایان می‌رسد، عنوان کرد: اینکه دولت گفته 5 هزار منزل ساخته و تحویل مردم می‌دهد به نظر دور از ذهن است و کمک‌های دولتی بعد از گرانی‌ها سبب ایجاد مشکلات برای مردم شده است و مردم اقدامات خود را شروع کرده ولی نتوانسته‌اند به پایان برسانند.

کشاورزی خاطرنشان کرد: در این دوره یک هفته از 3 تا 10 مردادماه 80 نفر از بسیجیان مساجد، طلاب، دانش‌آموزان و غیره اعزام می‌شوند و فعالیت‌های جهادی قرارگاه علویون سپاه استان قم با همکاری قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان و لشکر محمد رسول‌الله(ص) در شهر سرپل ذهاب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کمک‌های دولتی به مردم زلزله‌زده مناسب نیست و در حال حاضر استان کرمانشاه به‌شدت به کمک مالی مردم، نهادهای ذی‌ربط و نیروی انسانی متخصص نیاز دارد و خدمات گروه‌های جهادی کفاف مشکلات این استان را نمی‌دهد.

انتهای پیام/138

 
https://qomnews.ir/vdceve8p.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما